שוב זועמים

"אתה רוצה שחיילי ישראל הגיבורים יקבלו עונש על פאקינג חיוך?!?"

תגובות זועמות ברשת בעקבות סרטון בו נראים קצין צה"ל ושוטרים מתחבקים לאחר ההצלחה המבצעית בהריסת הבתים הצמודים לגדר ההפרדה בצור באהר - יאיר נתניהו לכתב ynet: "אתה רוצה שחיילי ישראל הגיבורים יקבלו עונש על פאקינג חיוך?!?" - ברשות הפלסטינית הפיצו את הסרטון ומאיימים לנקוט בצעדים בתגובה להריסת הבתים. - צפו

תגובות זועמות ברשתות הערביות בעקבות הסרטון בו נראים קצין ביחידת יהלום ושוטר מתחבקים ומחייכים לאחר הפיצוץ המוצלח שהרס רק את הקומות הגבוהות בהריסת הבתים בצור באהר.

כזכור, בג"ץ פסק כי אין כל מניעה חוקית להריסת הבתים בשל הסיכון הביטחוני שהם מהווים לחומת ההפרדה. אתמול, כוחות רבים של משטרה וצה"ל החלו בהריסת 13 המבנים בשכונת ואדי אל-חומוס בכפר צור באהר שבמזרח ירושלים.

ח"כ אחמד טיבי צייץ בזעם: "״גיבורי התהילה״: כמה עלוב. מה אתה חוגג טמבל? כולה פוצצת בתים של משפחות, נשים וילדים בכו,

לא רק הגולשים הפלסטינים הגיבו בביקורת על הסרטון, גם עיתונאים הישראלים, ביניהם ברק רביד מחדשות 13 שצייץ בביקורת: "למי שאולי התבלבל: המצולמים בסרטון הזה שעולצים וחוגגים לא בדיוק סיימו כעת את מבצע אנטבה אלא מחקו בניין בשכונה אזרחית שהיה מיועד למגורים של משפחות פלסטיניות", כתב רביד בזעם בציוץ בטוויטר.

גם העיתונאי יואב זיתון מynet צייץ את הסרטון בטוויטר וכתב: בעידן הנוכחי שבו שמירת ערכים כמו טוהר הנשק שווה לבגידה במולדת, ובצה"ל הנוכחי, יהיה מעניין לראות כיצד בצבא יטפלו בקצין ההנדסה הצעיר. מעבר לגינוי הכה מאוחר שטרם יצא, ובטח ייצא בשעות הקרובות מצה"ל, 15 שעות אחרי שהסרטון הפך לניצחון פלסטיני בינלאומי"

יאיר נתניהו השיב לו בתגובה לציוץ: "אתה רוצה שחיילי ישראל הגיבורים יקבלו עונש על פאקינג חיוך?!?" כתב יאיר נתניהו לעיתונאי יואב זיתון בתגובה לסרטון והביקורת שפרסם בטוויטר.

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1153602057246584832?s=20

גם העיתונאי אליאור לוי מ-ynet צייץ בביקורת: "מיותר לציין עד כמה התאמצה אתמול ישראל לעסוק בהסברה ודברור של הריסת המבנים בצור באהר. גם היום ראיתי עבודה קשה של משרד החוץ ברשתות. ואז מגיע הסרטון הזה ומייתר את כל המאמץ. ומה מדהים? שאחד מאנשי כוחות הביטחון הוא זה שצילם, העלה ויצר לישראל פיגוע תדמיתי שחורך את הפיד הערבי והבינ"ל".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!