"שוקראן ישראיל"

צפו: שלטי ענק באיילון "הנייה בתחתוני ספידו"

מבקשים עוד טילים: משלחת חמאס מעזה ולבנון נפגשו בטהרן עם מנהיג איראן חמינאי בטהרן וסיפקו הצהרות מאיימות כלפי ישראל, "רק לפני מספר שנים הפלשתינים היו נלחמים באויב הציוני עם אבנים, אבל היום הם מצוידים בטילים מדויקים" - במקביל עשרות שלטי חוצות נתלו בכבישי איילון והמרכז בהם נראה מנהיג חמאס איסמעיל הנייה לבוש בתחתוני ספידו. צפו

בתחילת השבוע הגיעה לטהראן משלחת מחמאס מעזה ומלבנון בראשות סגן מנהיג הארגון סאלח אל-עארורי. במשך שלושה ימים נפגשו אנשי משלחת חמאס בטהראן עם הבכירים האיראנים לרבות עם מנהיג העליון של איראן חאמינאי. לפי דיווחים בתקשורת האיראנית, משלחת חמאס קבלה התחייבות מהאיראנים להמשך סיוע צבאי וכלכלי, כי "ניצחון על האויב יושג רק במאבק והתנגדות".

משלחת חמאס בטהארן
משלחת חמאס בטהארן

עוד אמר מנהיגה הרוחני של איראן למשלחת הטרור מחמאס: "רק לפני מספר שנים הפלשתינים היו נלחמים באויב הציוני עם אבנים, אבל היום הם מצוידים בטילים מדויקים", אמר חמינאי.

במקביל ובלי תזמון קמפיין חדש ומפתיע הושק ביום שני בבוקר על שלטי ענק לאורך איילון וברחבי ת"א. על השלטים מוצגת דמותו של מנהיג חמאס אימסעיל הנייה כשהוא לבוש בבגד ים ספידו קטן, ובידו מזוודת דולרים והוא אומר: "שוקראן ישראיל, אנא בחיבאק- איסמעיל" (תרגום: תודה ישראל, אני אוהב אתכם, איסמעיל). בהמשך נכתב "מפסיקים לפחד – דורשים ניצחון ישראלי"

הנייה באיילון
הנייה באיילון

מדובר ביוזמה של "הפרויקט לניצחון ישראל", תנועה חברתית א-פוליטית בהובלת פורום המזרח התיכון. היוזמה מותחת ביקורת על מדיניות הרכה של ממשלות ישראל לאורך השנים מול החמאס ודורשת להביא לניצחון והכרעה מול הפלסטינים ולעצור את המשך הסכסוך. הפרויקט מאגד בין היתר משפחות שכולות, לוחמי מילואים, תושבי הדרום ועוד הדורשים מהממשלה לפעול להשגת ניצחון על הפלסטינים וחיסול החמאס. הקמפיין פורסם בעולם הערבי ובאמצעי התקשורת שלהם.

בשיחה עם המזרחן ד"ר אדי כהן הוא אומר: הקמפיין הישראלי פורסם ברוב אמצעי התקשורת הערבים, חלקם כיבדו את הניה ולא פרסמו את התמונה מחשש לפגוע בכבודו. כהן ידוע כמי שמבקר את התנהלות הממשלה בנושא עזה ופעילות משרד החוץ בנושא ההסברה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.