יעשה לזה סוף?

אבנר הגיש תלונה במשטרה נגד ברק כהן

תמונה – אבנר נתניהו
אבנר נתניהו הגיש תלונה במשטרה בעקבות סרטונים שהפיץ עו"ד ברק כהן ברשתות החברתיות בוא הוא נראה שואל אותו שאלות מביכות על החקירות של אביו בנימין נתניהו, במהלך בילוי עם חברים במסעדה בתל אביב - מבזק

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש תלונה במשטרה נגד עו"ד ברק כהן שתיעד אותו במהלך בילוי עם חברים במסעדה בתל אביב "הגשתי היום תלונה במשטרה על הטרדה נגד ברק כהן. פעם אחר פעם שהוא עוקב אחרי, מגיע למקומות בהם אני נמצא ומתחיל לצלם ולגדף אותי. יש דרך לנהל ויכוחים פוליטיים, בריונות והטרדת אזרחים לא-מעורבים הן חד משמעית לא הדרך."

אבנר נתניהו נגד ברק כהן
אבנר נתניהו נגד ברק כהן

https://www.facebook.com/avner.benartzi.9/posts/10218088442258580

אמש פרסם עו"ד ברק כהן בעמוד הפייסבוק שלו סרטון בו הוא נראה מפתיע את אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה נתניהו, במהלך בילוי חברתי במסעדה בל אביב – ברק פרסם את הסרטון המצורף וכתב: "נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלש. ברוכה השכינה"

נתקלנו באבנר נתניהו, הבן של המושחת החלשברוכה השכינה

Posted by Barak Cohen on Saturday, July 27, 2019

בתיעוד נוסף שהעלה לפני כמה ימים נראה ברק כהן מחוץ לביתו של המילארדר האמריקני סיימון פאליק בירושלים, שם נערכה מסיבת יום הולדת ליאיר נתניהו.

"לוכדים את הזנאים…אכתוב זאת בגלוי", כתב ברק כהן והוסיף: "ברוכה השכינה, המעניקה לכהן את היכולת לעשות מה שכל חברי האופוזיציה גם יחד לא עושים: קומץ אקטיביסטים מעניקים שיעור בדמוקרטיה למשפחת נתניהו שחשה מורמת מעם, ומאיימת על כולם. מזל טוב זנאי קטן, דרישת שלום לאבא", כתב ברק וצירף את הסרטון שתיעד מחוץ לבית המליארדר פאליק.

https://www.facebook.com/barak.cohen.560/videos/10214511313845126/

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!