אין גבול לחוצפה

אביה של כרמל מעודה דרש כסף מהורים בפעוטון "הצ'קים נשרפו"

תמונה – כרמל מעודה
אביה של הגננת המתעללת כרמל מעודה, דרש היום (שלישי) מהורים בפעוטון 'בייבי לאב' שנסגר בצו, כי יסדירו את התשלומים של הפעוטון, כל זאת כאמור זמן קצר לאחר שנחשפה פרשת התעללות חמורה תחת ניהולה המשותף של משפחת מעודה. האב מוטי (מרדכי) מעודה ביצע היום שיחות טלפוניות להורים, כך על פי עדויות, ודרש לשלם את החובות לפעוטון. לטענתו בשל שריפת הצ'קים בהצתה בפעוטון.

לאחר שביקש להחזיר את הגן לפעילות, עכשיו זה מגיע: מעודה טוען כי יש להסדיר את התשלום בשל בעיה בצ'קים שניתנו לביתו, שככל הנראה בוטלו על ידי ההורים לאחר פרשת ההתעללות. בעקבות השיחות של הורים רבים הזועמים על החוצפה של אב המטפלת המתעללת, לדרוש תשלום עבור פעוטון בו התעללו ביקרים להם מכל.

אורי רצון, שבתו היתה בפעוטון "בייבי לאב" של מעודה בראש העין, קיבל שיחה כזו הבוקר. "האבא התקשר אלי ואמר שהצ'ק האחרון שלנו לא כובד. כנראה שהצ'ק לא היה חתום טוב. הוא דרש לקבל צ'ק חלופי כנגדו". כך דווח באתר 'ישראל היום'

הפוסט שפרסם אב מפעוטון ביבי לאב
הפוסט שפרסם אב מפעוטון ביבי לאב

"אמרתי לו: 'אתה לא יכול לבקש ממני תשלום על כך שהילדה שלך התעללה ב-18 פעוטות. מאיפה החוצפה הזו? איך אתה מעז? איפה הבושה? טיפת בושה. אתה היית עד לכל מה שקרה שם, אתה עוד מבקש תשלום? זה נראה לך הגיוני מה שקורה פה?'", סיפר רצון.

הוא סיפר שבתגובה לדברים "הוא התחיל לצעוק: 'אתם שרפתם לנו את הבית'. השבתי לו: 'אף אחד מההורים לא שרף לך את הבית. זו הוצאת דיבה'. אז הוא חזר בו ואמר שההורים לא שרפו לו את הבית. זו חוצפה בלתי נתפסת לבקש מאתנו תשלום".

סרטון ההתעללות
https://www.youtube.com/watch?v=4fylEQlDLII

יוסי חברה, אב לילדה שהיתה בפעוטון וממובילי מאבק ההורים, אמר בעקבות המקרה: "זו פשוט חוצפה והזייה. איך הוא מעז להתקשר להורים ולדרוש להסדיר תשלום? כולם ראו בסרטונים איך הוא וגם אשתו מסתובבים בפעוטון בזמן שהילדים שלנו חוו אלימות והתעללות. אני מחכה שהוא יתקשר גם אלי".

הוריה של מעודה נחקרו אף הם בפרשה, בחשד שהיו עדים לכמה ממקרי ההתעללות ולא מנעו אותם או דיווחו עליהם. חומרי החקירה בעניינם הועברו לפרקליטות והיא זו שתצטרך להכריע האם גם נגדם יוגש כתב אישום בפרשה. כך על פי הדיווח באתר ישראל היום.

תיעוד הצתת הפעוטון של כרמל מעודה:

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.