השבת אבידה

תיק ובו דרכונים ואלפי אירו הושב לבעליו

תמונה – דוברות רכבת ישראל
תיק ובו דרכונים ואלפי אירו הושב לבעליו, רגע לפני העלייה למטוס לקראת החופשה המשפחתית בקפריסין - הסיפור המלא

החופשה המשפחתית ניצלה: צוות תחנת רכבת ת"א שבעי רצון מתוצאות המבצע יוצא דופן להצלת החופשה המשפחתית בחו"ל של משפחה מאופקים, כפי שאירע לפנות בוקר (רביעי) בתחנת הרכבת בתל אביב.

בעת סיור שגרתי של מנהל המשמרת ברציפי התחנה, נתקל עוז יחזקאל בתיק שמונח ברציף ללא בעלים. לאחר וידוא קצר שלא מדובר בחפץ חשוד, לקח יחזקאל את התיק למשמורת, ושם גילה אוצר שכלל דרכונים של בני משפחה, 3,000 אירו לצד סכום של אלפי שקלים.

עוז יחזקאל, שהבין כי מדובר בתיק של משפחה מאופקים שהיו בדרכם לטיסה, עלה מיד מול פיקוד הנוסעים ועדכן את צוות תחנת נתב"ג על האבידה. צוות נתב"ג פתח במבצע חיפוש שכלל סריקות וכריזה בכל רחבי התחנה, וכעבור זמן קצר הגיע נוסע מבוהל, שסיפר כי האבידה שלו.

הנוסע עם הכסף שהוחזר
הנוסע עם הכסף שהוחזר

לאחר אימות קצר של הפרטים, הגיע הנוסע לתחנת ההגנה, שם הושבה לו האבידה היקרה, ומיד חזר לנתב"ג, והספיק לטיסה לקפריסין, שם החלה החופשה המשפחתית בשלום.

"אין ספק שהעירנות של צוות תחנת ההגנה הצילה את החופשה המשפחתית שלנו" סיפר הנוסע, "נדהמתי לראות כי גם בתחנה עמוסה כמו תחנת ההגנה, צוות התחנה דואג לכל אחד כאילו הוא עולם ומלואו."

מרכבת ישראל נמסר: "אין סיפוק גדול יותר מלדעת שהצלחנו להשיב את האבידה היקרה ולהציל את החופשה המשפחתית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.