יצא משליטה

כך ניפץ גבר אלים בקבוק זכוכית על לקוח

תמונה – דוברות המשטרה
האלימות נמשכת: כך נראה גבר אלים שנכנס לקיוסק בראשון לציון, משלם על סיגריות, ומנפץ בקבוק זכוכית על ראשו של לקוח ויוצא החוצה - צפו בתיעוד

משטרת ישראל הגישה כתב אישום כנגד תושב ראשל"צ בן 34, שתקף לקוח שנפצע באורח קשה בקיוסק בראשון לציון.

בתיעוד שפרסמה המשטרה, נראה הנאשם מגיע לקיוסק בראשון לציון, כשהוא אוחז בידו בקבוק זכוכית, הוא שילם על הסיגריות וצעד לכיוון היציאה.

בדרכו החוצה, הניף הנאשם את הבקבוק וניפץ אותו על ראשו של לקוח אחר שעמד בקיוסק ולאחר מכן עזב את המקום. כתוצאה ממעשיו, נפצע הקורבן באורח קשה והוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם.

החשוד מנפץ בקבוק על לקוח
החשוד מנפץ בקבוק על לקוח

עוד עולה מכתב האישום, כי לאחר התקיפה חזר הנאשם אל הקיוסק ואיים על הבעלים בדרישה למחוק את תיעוד התקיפה ממצלמות האבטחה, ואיים עליו: "אם אתה לא מוחק את המצלמות אתה מת…".

מהמשטרה נמסר: מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת וכאמור עם סיום החקירה הגישה נגדו התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין פציעה, איומים ושיבוש הליכי משפט.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.