כמעט אסון

צפו: תינוקת חולצה מרכב לוהט בבני ברק

תמונה – יחיאל ועקנין
גיבור היום: תינוקת בת שנה שנשכחה ברכב נעול ורותח בעיר בני ברק, חולצה לאחר כשעה וחצי במצב קל, ע"י עובר אורח ששבר את חלון הרכב בכדי לחלצה. זהו מקרה נוסף של תינוקות שנשכחים ברכבים נעולים, הפעם בזכות ערנותם של התושבים נמנע אסון כבד - צפו בתיעוד הוידאו

מאיחוד הצלה נמסר: "עובר אורח שבר את חלון הרכב של הרכב והוציא את הפעוטה מהרכב. הענקנו לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהיא סובלת מאיבוד נוזלים וחשד למכת חום.

גיבור היום: נפצע בחילוץ תינוקת מרכב
גיבור היום: נפצע בחילוץ תינוקת מרכב

"עובר האורח ששבר את החלון נפצע באורח קל לאחר שנחתך בגפיו תוך חילוץ הפעוטה. לאחרונה אירעו מספר מקרי שכחת ילדים בכלי רכב כשבחלקם למרבה הצער נקבע מוות. חשוב לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולא להשאיר ילדים או פעוטות בכלי רכב אפילו לא לרגע". נמסר מאיחוד הצלה.

המושב ההפוך ברכב
המושב ההפוך ברכב

מדוברות ידידים נמסר כי: "לפני שעה קלה (12:10) חולצה פעוטה בת שנה שנשכחה ברכב נעול ברחוב הגר"א בבני ברק. עוברת אורח ערנית גילתה את הפעוטה הנעולה וצעקה לעזרה. בן שמואל כהן, תושב ראש העין שעבד במקום סמוך רץ במהירות, ראה שהפעוטה אדומה ומזיעה וללא היסוס שבר את החלון ואף נפצע בידו ודימם בעקבות זאת. כוחות רפואת חירום שהגיעו למקום פינו את התינוקת כשהיא בהכרה מלאה."

הרכב בה נשכחה התינוקת (צילום: יחיאל ועקנין)
הרכב בה נשכחה התינוקת (צילום: יחיאל ועקנין)
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.