בית המשפט יחליט

היועמ"ש ימליץ לפסול את מרזל וגופשטיין

תמונה – עוצמה יהודית
היועץ המשפטי לממשלה יבקש מוועדת הבחירות לפסול את חברי עוצמה יהודית, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין מלהתמודד לכנסת הבאה - מבזק

דיווח ראשוני: היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, יבקש מוועדת הבחירות, לפסול את מועמדי מפלגת 'עוצמה יהודית', ברוך מרזל ובנצי גופשטיין מארגון להבה מהתמודדות לכנסת ה-22, בעקבות התבטאויות שנויות במחלוקת שאמרו בעבר נגד הציבור הערבי והרפורמי.

עוד דווח כי היועץ המשפטי יאשר למפלגת 'עוצמת יהודית' ועו"ד איתמר בן גביר להמשיך לרוץ לכנסת. כך דווח הערב העיתונאי ברוך קרא במהדורה המרכזית בחדשות 13.

איתמר בן גביר אמר בתגובה: "אני לא מופתע מהתנהלות ההזויה של היועץ המשפטי ופרקליט המדינה שי ניצן, כשמדברים על עודה וטיבי הם אומרים חופש ביטוי"

מה דעתכם? בעד או נגד

בעוצמה יהודית תוקפים את היועץ המשפטי לממשלה ואומרים הערב כי "שוב מתגלה כי היועץ המשפטי לממשלה עובד אצל הרפורמים ומשמש נציג לשמאל הקיצוני במשרד המשפטים. ההדלפה החמורה של עמדת היועץ המשפטי כאשר בקשות התגובה מטעם עוצמה יהודית טרם הוגשו מלמדת כי עמדתו הוכרעה מראש".

עוד אומרים בעוצמה יהודית: "למרות שהוצגה בפני היועמ"ש שורה ארוכה של מעשים והתבטאויות חמורות של חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, בהם ביקור וסיוע לארכי מחבלים שיושבים בכלא, מנדלבליט אפילו לא חושב לפסול אותם. היועץ המשפטי לממשלה מסרב לקבל את הכרעת בית המשפט העליון לפיה ברוך מרזל יכול לרוץ לכנסת ופועל בצורה אנטי דמוקרטית. יועץ משפטי כזה צריך ללכת הביתה עוד הערב".

ברוך מרזל אומר הערב: "יצא המרצע מן השק. אין כאן דעה משפטית, אלא דעה פוליטית של מנדלבליט ושי ניצן שלא ניסו ליצור אפילו למראית עין עמדה של צדק טבעי. ההחלטה שלהם כבר התקבלה מראש. כך לצערנו מתנהלת מערכת המשפט בישראל".

בנצי גופשטיין אומר הערב: "הרפורמים מנסים כבר במשך שנים להעמיד אותי לדין ללא הצלחה, וכשלא צלחו דרך בית המשפט פנו לנציגם במשרד המשפטים אביחי מנדלבליט".

מה דעתכם?

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.