מכה לשדולת הנשים

דרמה: בית המשפט התיר לחרדים לקיים את האירוע

תמונה – מוטי שטיינמץ
עדכון: בית המשפט המחוזי קיבל את העתירה של מפלגת ש"ס, והתיר לקיים את האירוע בהפרדה מלאה "אני נגד הפרדה, "אני נגד ההפרדה אבל זו עמדה פשטנית שמתעלמת ממגוון התרבויות. ראוי למצוא נקודת איזון" - הצביעו בסקר המצורף למטה

עדכון דרמטי: בית המשפט קיבל את ערעור החרדים והתיר לקיים את האירוע של הזמר החסידי מוטי שטיינמץ, בהפרדה מלאה בעפולה. השופט עאטף עילבוני בביקורת חריפה על שדולת הנשים בהחלטתו: "עמדתה לא זו בלבד שאינה מיטיבה עם הנשים החרדיות, אלא אף פוגעת בהן, כשהיא משמיטה מתחת רגליהן את האפשרות לצאת לאירוע זמר כמו זה המתוכנן"

יועץ התקשורת לשעבר של ש"ס, איציק סודרי הגיב: "יש שופטים ערבים בנצרת ואני מעדיף אותם פי אלף משופטים יהודים אשכנזים בירושלים"

בדיון שנערך הבוקר בבית המשפט לבקשת הערעור שהגישה מפלגת ש"ס, הציע בית המשפט מתווה פשרה, שהאמפי בעפולה, יחולק לשלושה חלקים, וכך יהיה מתחם מיוחד נוסף לאלה שמעוניינים לשבת במעורב בהופעות לציבור החרדי.

הצביעו בסקר

ח"כ גפני בתגובה: "מדובר באירוע אחד בודד למגזר החרדי מתוך מאות אירועים למגזר הכללי. השופט לא יגיד לנו איך לחיות, לא בא בחשבון – לא נסכים בשום פנים ואופן שיכתיבו לנו איך לקיים את אורח חיינו. שהשופט לא יתאמץ לחפש פשרות כאלה ואחרות כי לא נקבל אותם, אנחנו נחליט איך אנחנו חיים ולא אף אחד אחר".

משה גפני (צילום: אתר הכנסת)
משה גפני (צילום: אתר הכנסת)
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.