לא יהיה נפרד

שוב: רון קובי גורש מהופעת חרדים בטבריה

תמונה – רון קובי
החופש הגדול: ראש עיירית טבריה הגיע לעורר פרובוקציות, ולוודאות שאין הפרדה מגדרית בהופעה פרטית של הזמר החסידי מוטי שטיינמץ בהיכל התרבות טבריה, הוא גורש ע"י עשרות חרדים ושוטרים שהמתינו לו בחוץ. כמובן שהכל הועבר בשידור חי בפייסבוק - כך זה נראה

הארוע בטבריה מתקיים, אנחנו מאחלים להם הנאה ושמחה והכי חשוב, אין אפליה והפרדה מגדרית.חבל שהשבאבניקים של אריה דרעי המושחת באו להפריע……אגב, 10 דקות לפני האירוע הם חתמו על מסמך שאין הפרדה מגדרית, הארוע עבר בצורה מופתית וחוץ מהשבאבניקים שחיכו בחוץ והפריעו הכל היה נהדר.בטבריה לא תהיה הפרדה מגדרית בארועים ציבוריים ובמבני ציבור.

Posted by ‎רון קובי‎ on Thursday, August 15, 2019

לאחר האירוע כתב קובי בפייסבוק: "הארוע בטבריה מתקיים, אנחנו מאחלים להם הנאה ושמחה והכי חשוב, אין אפליה והפרדה מגדרית. חבל שהשבאבניקים של אריה דרעי המושחת באו להפריע……"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.