התעללות בחסר ישע

עדכון: העובדים מהסרטון המשפיל משופרסל נעצרו לחקירה

תמונה – חדשות בזמן
העובדים שתועדו בסרטון המשפיל שצולם בשבוע שעבר בסניף שופרסל בגוש עציון נעצרו לחקירה, אמש, הגיש הצעיר החרדי תלונה למשטרת ביתר עלית יחד עם משפחתו ועורך דינו, איתמר בן גביר. בנוסף, שניים ממנהלי הסניף נחקרו במשטרה - דיווח מתעדכן

שני עובדי הרשות שצולמו בשבוע שעבר בעת שקשרו נער חרדי בעל מוגבלויות, נעצרו היום (שני) ונלקחו לחקירה במשטרה. המעצר התרחש לאחר שאתמול הגיע הנער יחד עם משפחתו ועו"ד, איתמר בן גביר, לתחנת המשטרה בביתר עלית ויחד הם הגישו תלונה נגד התוקפים. כמו כן, שניים ממנהלי הסניף נחקרו גם הם בתחנת המשטרה.

ההשפלה בשופרסל

סרטון ההשפלה בשופרסל | אביו של הנער היהודי שהושפל ע"י עוד ערבי, הבוקר לעופר חדד: "ראיתי את הסרטון ופשוט בכיתי, בכיתי בלי הפסקה, ואני לא אדם שבוכה. הבן שלנו פוחד מהצל של עצמו ומהבוס, המחסנאי הערבי שהתעלל בו, ולכן הוא שתק ושתק, זה לא פעם ראשונה שמתעללים בו" | שתפו

Posted by ‎גלי ישראל‎ on Monday, August 26, 2019

בתגובה למעצר של השניים אומר עו"ד בן גביר כי "אי אפשר להסתפק בלעצור רק את המעגל הראשון, אלא צריך לטפל גם במעגל השני". לדבריו של בן גביר "כל מי שידע על המקרה ושתק, צריך להיעצר גם הוא".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני מספר ימים על חשד להתעללות בחסר ישע בסניף שופר סל בגוש עציון פתחה המשטרה בחקירה שהובילה הבוקר למעצר שני חשודים בחשד למעשים. במסגרת החקירה נחקרו ונגבו עדיות ממספר עובדים במקום והבוקר נעצרו לחקירה שני חשודים תושבי בית לחם ומזרח ירושלים בחשד להתעללות בחסר ישע."

כזכור, אמש הודיע עו"ד איתמר בן גביר, בשל חשיבות הנושא לקח על עצמו את הייצוג בתיק, למרות שבימים אלו הוא מתמודד לכנסת. מבדיקה ראשונית עולה כי לא מדובר בפעם הראשונה בה מותקף הצעיר על ידי עובדים תושבי הרשות. כמו כן, משיחה של בן גביר עם הצעיר עולה שזאת לא הפעם הראשונה שהתעללות בו צולמה.

הפרשה נחשפה לאחר שבשבוע שעבר פורסם סרטון בוא נראה עובד שופרסל, תושב הרשות, מתעלל בבחור חרדי בעל מוגבלויות. בסרטון רואים את התוקף עוטף הצעיר החרדי בניילון נצמד תוך כדי שהם מכריחים אותו להגיד דברים שונים.

https://www.facebook.com/ibengvir/videos/496178880927320/?t=1

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.