רגע של פחד

לאור יום: שוד רכב ממטיילים בבריכת צפירה

תמונה – חדשות בזמן
צפו: חוליית גנבים צעירים מצליחים להימלט עם רכב של מטיילים מהרי בריכת צפירה שבדרום מדבר יהודה, ברקע נשמעים בעלי הרכב זועקים כשהם חסרי אונים, "י'ערבי מסריח, חצוף יש פה ילדים קטנים" - כך זה נראה

בסרטון שפורסם נשמעים בעלי הרכב כשהם צועקים לעבר הגנבים: "שניה אפשר לזרוק עליהם משהו? יש פה ילדים עם תינוקות, חצופים, גבר תעזוב את האוטו, י'ערבי מסריח, חצוף", איזה חוצפן יש פה תינוקות זה מעצבן אותי, הארנק של בפנים, מזל שהנשק שלי לא שם".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מהמשטרה נמסר בתגובה: "מיד עם קבלת התלונה מספר שעות לאחר מקרה הגניבה, נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת. אנחנו נמשיך לבצע את כל הפעולות הנדרשות כדי למצות את הדין עם גנבים אלו, שביצעו מעשה גניבה מכוער בלב שטח מבודד עם גישה מוגבלת לכלי רכב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.