תיעוד חדש

צפו: כך ירו חיזבאללה נ"ט לעבר כוחות צה"ל

תמונה – ראשי
לאחר פרסום תרגיל ההטעיה של צה"ל, מפרסם ארגון הטרור חיזבאללה תיעוד מרגע שיגור טילי נ"ט לעבר כלי רכב צבאים בגבול הצפוני, שלטענתם מוכיח שאכן היו נפגעים - בתיעוד חדש ממצלמות האבטחה בו נראה הרכב הצבאי (הזאב) יוצא ללא פגע - צפו

דובר צה"ל בשפה הערבית, אביחי אדרעי מסרת בתגובה לסרטון שפורסם: "חיזבאללה הראה לנו סירטון, שרצה שיראה כאילו צלח בתגובתו. סרטון המראה בכוונה או מתוך בורות, את בזתו לממשלת לבנון
השידורים של איראן, מראים בגאווה את הפרת החלטה 1701 של האו"ם, שאוסרת על השימוש או ההחזקה בנשק בדרום לבנון.

תיעוד זה, שהוכן כדי לנסות להרים את המורל של לוחמי חזבאללה, לאחר שנכשלו בהשגת מטרתם ובחיסול חיילי צה"ל, מדליק נורת אזהרה לסכנה מוכרת, המערערת את יציבות אזרחי לבנון. האם ממשלת לבנון מגנה את השימוש בשטח לבנון למטרת טרור? האם ממשלת לבנון תעז לנקוט צעדים אמיתיים נגד אלה שגורמים לה לעבור על החוק הבינלאומי של האו"ם?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.