פרשייה חדשה?

הגישור נכשל: המתלוננת נגד גנץ חזרה לישראל

תמונה – שבתאי עוז – מומו קרוויאן
צפו: הישראלית לשעבר, הגב' המתלוננת נאוה גיייקובס ממיאמי, שפרסמה בבחירות האחרונות פוסט בפייסבוק בו האשימה את גני גנץ בהטרדה לטענתה, בכפר הירוק לפני 20 שנה, הגיעה היום לישראל, לאחר שנכשל הגישור בין הצדדים היא מודיעה כי הגישה תביעה נגד גנץ - "הוא ביקש שאני אתנצל, על מה שהוא עשה?" - חדשות

חוזרת לכותרות: בסרטון שפרסם פעיל הימין רן כרמי בוזגלו יחד עם הגברת נאווה ג'ייקובס שהגיעה אמש לארץ: "אני נמצא עם נאווה היקרה והאמיצה שהגיע לכאן במבצע מאוד מורכב. אנחנו רוצים לתבוע את עלבונך, הציגו אותך כדמות שנויה במחלוקת ואפילו מפוקפקת"- נאווה ג'ייקובס: הוא ביקש שאני אתנצל, על מה אני אתנצל? על מה שהוא עשה לי?, הבנאדם חוצפן, זה לא מספיק שעשה מה שעשה, הוא אדם נרקיסיסט שאין לו רגש ואמפתיה לאנשים אחרים"

עוד אמרה נאווה ג'ייקובס בסרטון שפרסמו: "הוא מאיים עליי בכל מיני תביעות, אני לא מפחדת מהתביעות, באתי עם האמת שלי והאמת תמיד מנצחת, אין לי מה להסתיר. אני תובעת את בני גנץ"

לדבריו: "מעבר למחויבות לתבוע את עלבונה של נאוה, אנחנו מתכוונים לאתגר את מצביעי (ובעיקר מצביעות) 'כחול לבן' ולאלץ אותן להביט במראה. נאוה עברה שבעת מדורי גיהנום לרבות איומים על חיה. למרות זאת מתייצבת האישה האמיצה הזו ומתעקשת על האמת שלה שהיא גם האמת של כולנו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.