טירוף בכביש

צפו: נהג המשאית המטורף ממזרח ירושלים נעצר

תמונה – דוברות המשטרה
המשטרה עצרה את הנהג העבריין שתועד עוקף בסכנה קו הפרדה רצוף עם משאית פול טריילר בה נהג בדרך לבית שמש, וכמעט גורם לאונה חזיתית. - צפו בתיעוד

עפ"י הסרטון שהופץ בתאריך 3.9.19 נראה נהג רכב פרטי (תיעד במצלמת דרך) נוסע על כביש 3866 לכיוון בית שמש, כאשר לפתע באחד העיקולים הוא מבחין במשאית פול טריילר המגיעה מולו תוך ביצוע עקיפה בקו הפרדה רציף של משאית נוספת שנוסעת בנתיב הנגדי.

בהמשך נראה הנהג שתיעד את הסרטון בולם בחוזקה תוך שהוא צופר ונצמד למעקה הבטיחות מחשש להיפגע, וממתין שנהג המשאית במשקל 27 טון יסיים את העקיפה המסוכנת.*

כאמור, עם קבלת הסרטון לידי המשטרה עוד באותו היום, החלו חוקרי היחידה המרכזית של אגף התנועה לבצע פעולות חקירה על מנת לאתר את המעורבים בסרטון ולמצות את הדין. במהלך החקירה זומן עד ראיה כולל המתלונן שנהג ברכב הפרטי, ונמסרו עדויות מהאירוע.

היום לאחר פעולות חקירה מקצועיות ומהירות, אותר וזומן לחקירה תחת אזהרה נהג המשאית יליד 1996 תושב מזרח ירושלים.

בתום החקירה לאחר שמסר את גרסתו רישיון הנהיגה שלו נפסל לאלתר למשך 30 ימים, והוא זומן לשיפוט מהיר בבימ"ש ירושלים לתאריך 10.9 ובכוונת המשטרה להגיש כ"א עם בקשה לפסילה עד תום ההליכים נגדו באמצעות מחלקת תביעות תעבורה במשטרת ישראל.

בנוסף, הבעלים של חברת המשאיות הנמצאת במזרח ירושלים זומן לשימוע בנוגע להשבתת המשאית שנלקחה גם כן למשך 30 ימים למגרש האחסנה של המשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מתחילת השנה נהרגו 5 בני אדם ונפצעו 30 כתוצאה מעבירה של עקיפה מסוכנת ציינו במשטרה והוסיפו, אנו רואים בחומרה את האירוע ואת סיכון משתמשי הדרך בפרט, נמשיך לפעול במהירות ובנחישות כפי שפעלנו באירוע זה במטרה לאתר פורעי חוק ולמצות עימם את הדין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!