מתערב בבחירות?

הנשיא ריבלין דוחה בשאט נפש את המתקפות של נתניהו

תמונה – חיים צח לע"מ
נשיא המדינה ראובן ריבלין יוצא במתקפה חזיתית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, "אני מבקש לדחות בשאט נפש את הניסיונות לערער את אמון הציבור בגופים האלה ובמקצועיות המובילה אותם, בתהליך ההערכות לבחירות הקרובות." - צפו

נשיא המדינה ריבלין מתערב, ותוקף את המתקפות של נתניהו נגד מתנגדי חוק המצלמות: "לאורך כל שנות קיומה התברכה מדינת ישראל בוועדת בחירות מרכזית מקצועית ונקיית כפיים אשר עושה את עבודתה נאמנה וללא פניות והפעם, בתנאים קשים מתמיד, במערכת בחירות שנייה שנכפתה עלינו תוך זמן קצר כל כך. אל לנו להטיל דופי בטובי משרתינו, העומדים על משמר הדמוקרטיה הישראלית, ומבטיחים ככל הניתן את טוהר הבחירות, למען כולנו, אזרחי מדינת ישראל."

"אני מבקש לדחות בשאט נפש את הניסיונות לערער את אמון הציבור בגופים האלה ובמקצועיות המובילה אותם, בתהליך ההערכות לבחירות הקרובות. אני מחזק את ידיהם של חברי ועדת הבחירות המרכזית ובראשם את ידיו של המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, השופט חנן מלצר ואת ידיו של היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, מול המתקפות הפוליטיות נטולות הבסיס ואף חסרות האחריות, אותן הם חווים בימים אלה מכל הצדדים. אין מקום למתקפות שכאלה ואם אנו נותנים להן יד, אפילו רק בשתיקה, אנא אנו באים"

(צילום: עומר מירון, סאונד: בן פרץ, לע"מ)

גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות. לא ניתן להם.

גנץ ולפיד רוצים לגנוב את הבחירות. לא ניתן להם.

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Sunday, September 8, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.