נתפס על חם

שערורייה: עיתונאי חדשות 13 פרסם סרטון ערוך והתנצל

תמונה – צילום מסך כאן 11
עיתונאים ופוליטיקאים בימין דורשים לפטר את כתב חדשות 13, עמרי מניב, שככל הנראה פיברק סרטון ערוך בכתבה על רב במכינה קדם צבאית - לאחר המחאה הכתב התנצל - צפו ותשפטו

הכתבה הערוכה שפרסם עמרי מניב

סערה ברשת בעקבות כתבה מפוברקת שפרסם על רב במכינת קדם צבאית – נפתלי בנט תקף: "רב במכינה: ״לא תרצח״. ערוץ 13 עורך את דברי רב במכינה: ״תרצח״. והארץ רעדה. הארץ צריכה לרעוד שנית." כתב בנט

לאחר הסערה ברשתות החברתיות, כתב עמרי מניב והתנצל שוב ושוב על העריכה המגמתית: "אני מבקש להתנצל. צפיתי בשיעורים מהמכינה לפני הכתבה שפרסמתי, אחרי הפרסום היום לקחתי נשימות (הרבה..) צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי. אין דבר שחשוב לי יותר מלדייק, שכשאני חתום על אייטם, זה יהיה ברזל. חבל לי שזה הוביל לשמחה לאיד כאן מפוליטיקאים שאני מסקר. מתנצל."

שרת המשפטים לשעבר איילת שקד כתבה בעמוד הטוויטר: "הרב נאמבורג אמר לתלמידיו במכינה שממנה כולם הולכים לסיירות המובחרות ביותר שהוא בשיעור הזה ייצג עמדה חרדית. זו שיטה מתודית. ככה מלמדים בכל מקום. מה שהוא לא ידע זה שיבוא מישהו כעבור שנתיים ויחתוך באכזריות את כל המקומות בהם הוא מסביר שהוא לא אומר את דעתו האישית אלא מאתגר את תלמידיו בעמדה קיצונית- ויציג אותו אישית ככזה שמתנגד לגיוס. מי שיעבור על שיעוריו של הרב נאמבורג ימצא שם אדם שמסביר לתלמידיו שזהבה גלאון בדיוק כמוהו רוצה בטובת המדינה. אדם ממלכתי. אדם שאןהב את עמו."

עוד הוסיפה שקד ואיימה: "ביקשתי הערב יעוץ משפטי לגבי האפשרות לתמוך במכינת עצמונה וברב נאמבורג בתביעת דיבה שיגישו נגד כתב חדשות 13. יואיל הכתב עמרי מניב להסביר לבית המשפט את מעשה הנבלה הזה. ויואילו החברים בחדשות 13 לבקש סליחה לפני ימים נוראים מכבוד הרב."


https://twitter.com/realadamgold/status/1170767233703907328?s=20

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1170744194064891904?s=20

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קרא לעיתונאי השמאל, לדרוש את פיטורי הכתב עמרי מניב שפברק את הידיעה: "חבריי, ברק רביד, רביב דרוקר, ברוך קרא ואביעד גליקמן, שוב אין לי ספק שבהיותכם עיתונאים הוגנים שמחוייבים אך ורק לאמת ולצדק תדרשו את פיטוריו של עמרי מניב. בטוח שעוד הערב. אני ממתין."

העיתונאי שמעון ריקלין כתב בזעם: "עמרי מניב הוא הכתב לענייני שנאה של ערוץ 13. פעם למכינת עלי. פעם למכינת עצמונה. תמיד ליהדות. אם נשארה בערוץ הזה טיפה הגינות בסיסית הם יודיעו על הפסקת עבודתו או לפחות על הפסקת מסע השנאה השקרי שלו. הגזמתי בצפיות שלי אה?.."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.