הצגה תקשורתית

לפיד תוקף: נתניהו חושף תמונות מאתרי גרעין באירן

תמונה – הליכוד
ממצלמות לאירן: ראש הממשלה חושף במסיבת עיתונאים מיוחדת שקיים במשרד החוץ בירושלים, תמונות חדשות מאתרי גרעין באירן - על רקע הדיווחים על שיחות של מממשל ארה"ב עם אירן על הגרעין בתמורה להקלה בסנקציות - לפיד בתגובה: "נתניהו שוב משתמש במידע מודיעיני לתעמולת הבחירות שלו. מדובר בחוסר אחריות לאומי מחריד. הגרעין האיראני לא יכול לשמש לתעלולי קמפיין." - צפו בחשיפת נתניהו

שידור חי ראש הממשלה נתניהו חושף סודות מהגרעין האיראני – צפו http://bit.ly/2kquH5X

Posted by ‎באזזנט‎ on Monday, 9 September 2019

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה על מסיבת העיתונאים שכינס ראש הממשלה בנימין נתניהו על הגרעין האיראני: "נתניהו שוב משתמש במידע מודיעיני לתעמולת הבחירות שלו. מדובר בחוסר אחריות לאומי מחריד. הגרעין האיראני לא יכול לשמש לתעלולי קמפיין.", תקף לפיד.

בפוסט שפרסם לאחר הפלת חוק מצלמות בקלפיות כתב לפיד: "שוב ביבי הפסיד. הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו."

שוב ביבי הפסיד. הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו.

שוב ביבי הפסיד. הוא הפך ללוזר סדרתי שכולם סוחטים אותו.

Posted by ‎Yair Lapid – יאיר לפיד‎ on Monday, 9 September 2019

אהוד ברק תקף לאודי סגל: "המאבק באירן לא אמור להתנהל בטלוויזיה 8 ימים לפני הבחירות, נתניהו עושה ספין בחירות ומכין את עצמו לתבוסה לתאוריה האיראנית שלו"

מהמחנה הדמוקרטי בתגובה למסיבת העיתונאים של נתניהו: "עוד לא יבשה הדיו מהספין האחרון שנכשל וכבר נתניהו מציג עוד ניסיון לספסר בביטחון המדינה על מזבח טובת ההנאה האישית.
לאחר הכישלון שלו בהעברת חוק המצלמות הבזוי, חזר נתניהו לאגף האהוב והמוכר – אירן. מוטב שחשוד בשוחד, מרמה והפרת אמונים לא יגע בקודשי הביטחון. עוד שבוע מחליפים, רק המחנה הדמוקרטי הוא קול בטוח נגד החשוד."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.