רקטה בקמפיין

צפו: נתניהו מפונה מכנס בחירות באשדוד

בשידור חי: מאבטחי ראש הממשלה נתניהו מחלצים אותו למרחב מוגן, באזעקות צבע אדום שהחלו מיד כשהתחיל לנאום בכנס בחירות באשדוד - חמש רקטות שוגרו, אחת יורטה מעל אשדוד ואחת מעל אשקלון. - כך זה נראה בתיעוד שנמחק מהפייסבוק של הליכוד ורה"מ נתניהו - לפיד מסרב להגיב לכתב 'הצינור' על ירי הרקטות

יאיר לפיד מסרב להגיב על הרקטות לאחר שעזב עם משפחתו את המסעדה: "יום שלישי אני עם המשפחה שלי"

ברגע מכונן כזה הייתם מצפים ממי שרואה את עצמו כמועמד לראשות הממשלה להסתער על הפייסבוק, הטוויטר וכל מיקרופון אפשרי. אבל יאיר לפיד בילה במסעדה בתל אביב, גם שעה וחצי אחרי הארוע ואפילו סירב להתייחס לארוע בדרום כשנשאל על ידי דניאל הרשקוביץ כתבנו. זמן משפחתי זה חשוב ומוערך, אנחנו באמת מקנאים בלפיד שמצליח – אבל אפשר גם לשאול על הסכין בין השיניים, ולא זה של הסטייק

Posted by ‎הצינור‎ on Tuesday, September 10, 2019

לאחר האזעקות חזר נתניהו לנאום ואמר: "אם חמאס יורה עלינו באמצע אירוע של הליכוד, כנראה שהוא לא רוצה אותנו פה"

יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ הגיב בשידור חי למבוכה הלאומית של נתניהו באשדוד

https://www.facebook.com/BeGantz/videos/1298171230348785/?t=1

גבי אשכנזי מכחול לבן הגיב בנאום בחירות: "אתם יודעים למה אנחנו ננצח? יש עכשיו כנס של ביבי באשדוד. היה, היה כנס. אנחנו לא בורחים. אנחנו מחויבים ואנחנו פה, ממשיכים בכנס באשקלון כרגיל. אנחנו לא מפחדים. לא מחמאס ולא מחיזבאללה. זאת בדיוק התשובה."

נפתלי בנט הגיב: "ראש ממשלה מורד מהבמה באמצע נאום כי יורים עליו טילים זוהי השפלה לאומית. חמאס הפסיק לפחד מישראל. בטחון ישראל יוחזר על ידי ראשי חמאס מחוסלים ולא מסיבות עיתונאים."

אהוד ברק בתגובה: "באמת הגיע הזמן שתרד מהבמה. גם לעוטף עזה, אשקלון ואשדוד מגיע בטחון, לא רק ספינים."

ככה נראה הבטחון של נתניהו

ככה נראה הבטחון של נתניהו והליכוד. קודם הפקרת תושבים, כניעה לחמאס, תשלום מיליונים בדמי חסות, אחר כך טילים.ב-17/09 מורידים אותם מהבמה. בלי ליכוד. זה בטוח

Posted by ‎Ehud Barak – אהוד ברק‎ on Tuesday, September 10, 2019

אזעקים נמלטים למרחב מוגן במהלך קניות באשדוד

יו"ר מפלגת העבודה בתגובה: "אין חדש תחת השמש. לצערנו, נתניהו שוב נעלם תוך כדי הפקרת תושבי הדרום. מנהיגות אמיתית מצריכה התמודדות עם שורש הבעיה, ולא לחסות תחת צילה המגן של מערכת כיפת ברזל. נתניהו – מנהיגות בורחת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.