צפו בוידאו

טיסה 433: נתניהו נפגש עם פוטין בסוצ'י

תמונה – וידאו: רועי אברהם-סאונד: בן פרץ, לע"מ
לפיד מצייץ: ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש למשך כ-3 שעות עם נשיא רוסיה פוטין במעון הנשיאותי בסוצ'י - עוד דווח כי מספר הטיסה של נתניהו בחברת אל על שונתה ל-"433", ברמז על חקירות השחיתות של נתניהו - צפו

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד סיכם את ביקור נתניהו ברוסיה בציוץ בטוויטר: "טוב, אז גם הביקור של ביבי ברוסיה היה כשלון מביך, זה מתחיל להיות סדרתי."

לאחר הפגישה עם הנשיא פוטין אמר ראש הממשלה נתניהו: "פגישה מדינית חשובה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. היחסים בין רוסיה לישראל מעולם לא היו קרובים יותר. הקשר בינינו מנע חיכוכים מיותרים ומסוכנים. זה מרכיב יסודי ביציבות האזור"

הכי בבית בעולם: העיתונאי חיים לווינסון חשף בעמוד הטוויטר שלו, כי מספר הטיסה של ראש הממשלה נתניהו שונה ל-"433", ככל הנראה כרמז על חקירות התקופות של רה"מ בלהב 433.

https://twitter.com/Nehemia_GA/status/1172245168071880704?s=20

לאחר איחור של כמעט 3 שעות, נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין למשך כ-3 שעות במעון הנשיאותי בסוצ'י שברוסיה. בפתח הפגישה אמר נתניהו: "אני שמח לפגוש אותך שוב. היחסים בין רוסיה לישראל מעולם לא היו קרובים יותר. מצד אחד זה מתבקש, זה טבעי. כמו שאמרת, יש למעלה ממיליון דוברי רוסית בישראל. הם מהווים גשר חי בין המדינות שלנו. אני רוצה שוב להודות לך על הדברים שעשית, על יישום הסכם הפנסיות, והווטרנים, זה דבר שעבדנו עליו יחד, דבר מאוד חשוב לאזרחים.

עוד הוסיף נתניהו ואמר: "הידוק היחסים בינינו, אדוני הנשיא, זה תוצאה גם של שני דברים נוספים, של מדיניות הדדית מושכלת של שנינו, ושל הקשר הישיר בינינו. הקשר הזה מנע חיכוכים מיותרים ומסוכנים, בין הכוחות השונים, ואני אומר בפה מלא שזהו מרכיב יסודי ביציבות האזור. אני מאוד מעריך את האמירה שלך, שביטחון ישראל חשוב לך. זה בא לידי ביטוי בפגישות שאנחנו מקיימים, והפגישה החשובה שקיימתי עכשיו עם שר ההגנה, שויגו. התיאום הביטחוני בינינו הוא תמיד חשוב, אבל הוא חשוב במיוחד בעת הזאת משום שבחודש האחרון חלה עלייה מאוד חמורה במספר היקף הניסיונות של איראן לפגוע בישראל משטח סוריה, וגם לשים בה טילים מדויקים נגדנו. זה איום בלתי נסבל מבחינתנו, ואנחנו פועלים, ולכן אנחנו חייבים גם לוודא שהתיאום בינינו ימנע חיכוך, ואנחנו אכן עושים את זה, ונמשיך אני בטוח גם בשיחתנו זאת.".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.