ימליצו?

ח"כ סלימאן דורשת מבני גנץ "סיבוב פרסה"

תמונה – לע"מ
ח"כ טיבי בעדכון קצר לאחר הפגישה של בכירי הרשימה המשותפת בראשות איימן עודה, האם להמליץ לנשיא ריבלין על יו"ר מפלגת 'כחול לבן' להרכיב את הממשלה הבאה - ח"כ סלימאן: "ללא הכוח שלנו, אף אחד לא היה מדבר על האפשרות שגנץ יהיה ראש הממשלה." - צפו

ח"כ עאידה תומא סלימאן פרסמה פוסט ובו דרישות של הרשימה המשותפת מגנץ: "זהו הרגע הגורלי של גנץ – או שהוא אלטרנטיבה, או שהוא כפיל של נתניהו. בהפגנה שנערכה לפני כמה חודשים בתל אביב כחול לבן רצו להדיר אותנו. רק אחרי לחץ אדיר של כוחות השמאל הם ניאותו להזמין את איימן עודה לדבר באירוע. בקמפיין הבחירות הקודמות הוא התייחס אלינו כאל 'הלא יהודים'. הוא התגאה בכך שהחזיר את רצועת עזה לתקופת האבן ולא היסס לספור גופות."

עוד כותבת ח"כ סלימאן: "אנחנו מחויבים לציבור בוחרינו ולסט הערכים שקידמנו כל הזמן: סיום הכיבוש, שלום, צדק ושוויון אמיתי ומהותי. עקרונות אלו וחתירה לחיים בכבוד הם אלה שהביאו כחצי מיליון מצביעים – רבים מהם גם יהודים – להצביע לנו – הכי רחוק מנתניהו. את העוצמה הזו שהפקיד בידינו הציבור, אנחנו חייבים להפקיד רק בידי מי שמוכן להקשיב, לכבד, ולגלות נכונות לאמץ עקרונות של שלום, ושוויון לאומי ואזרחי. ללא הכוח שלנו, אף אחד לא היה מדבר על האפשרות שגנץ יהיה ראש הממשלה."

"אז זה הזמן: כחול לבן חייבים לעשות היום סיבוב פרסה ולהראות שהם מציעים דרך אחרת מזו של נתניהו. הם חייבים עוד היום לפרסם איתות לפיו הדרך שהם מציעים היא לא הדרך של ליברמן, הימין וממשלת האחדות. אי אפשר לצפות שנמליץ על גנץ וא"ח הוא ירוץ לכונן ממשלת 'אחדות'. אנחנו דורשים דרך המייצרת אופק לתקווה לשלום, לצדק, לסיום המצור, לשוויון אמיתי ומהותי, לאומי ואזרחי. אז הם יזכו בהמלצתנו בצדק."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.