הפרת בחירות

דרעי: "הבנתי שנתניהו הסכים לרוטציה"

תמונה – דוברות ש"ס
יו"ר ש"ס אריה דרעי חושף הערב בנאומו למאות פעילי ש"ס, כי לפי המידע שיש לו מהמשא ומתן של הליכוד עם כחול לבן, נתניהו הסכים לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה - הדרישות של כחול לבן: "תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים ואישור חוק הגיוס" - העיתונאית איילה חסון חשפה הערב כי אהוד אולמרט שומר על קשר קרוב עם גנץ ואף מייעץ לו" - צפו בדיווח

יו"ר ש"ס אריה דרעי חושף הערב כי ראש הממשלה נתניהו הסכים לרוטציה עם בני גנץ על ראשות הממשלה: "המסר שלי לשני הבנימין, נתניהו וגנץ, אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא. אל תתייחסו לכל רעשי הרקע. לצערי אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול. בנימין נתניהו שהוא מנהיג מוכשר ביותר עם השגים גדולים. לא ייתכן שיחרימו אותו. האם עם הערבים אפשר לשבת ועם בנימין נתניהו לא? מה זה הדבר הזה? כך גם גנץ, שהיה רמטכל ותרם הרבה למדינה כשניסו ללעוג לו אני הייתי הראשון שיצא נגד זה. לכן שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים. איך שמענו על דבר כזה?"

דרעי פנה לגנץ וביקש: "אנחנו פונים בקריאה לגנץ. הקב״ה נתן לך הזדמנות להיות בהנהגה, אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכוון הנכון. הם לא בטוח רוצים בטובתך. תסתכל על טובת העם ושב עם נתניהו ותסגרו ממשלה טובה לעם ישראל."

פעיל השמאל אלדד יניב תקף את גנץ: "בני גנץ מבין שהוא נבחר לראשות הממשלה או שהוא עדיין חושב שהוא הרמטכ״ל של נתניהו?"

כמו כן, פרסם בני גנץ מסר לתומכיו: "״ לאורך מערכת הבחירות שבנו והדגשנו, כי אנחנו בעד ממשלת אחדות רחבה וליברלית שתייצג את כלל החברה הישראלית. הדרך לאחדות שכזו עוברת דרך מהות, דרך הדברים שהבטחנו לציבור. למשא ומתן עם הליכוד כחול לבן מגיעה בלב פתוח ובנפש חפצה. עם זאת, חשוב שכולם ידעו- לא נוותר לא על עקרונותינו ולא על השותפים שלנו לדרך. המסע עוד ארוך אך בסופו אני מקווה שנוביל להקמת ממשלה טובה שתשרת את האינטרסים של מדינת ישראל ותשים את אזרחי ישראל לפני הכל.״"

גם אביגדור ליברמן שב ואיים בעמוד הפייסבוק שלו: "בהמשך לפרסומים, לספינים ולפרשנויות השונות על המגעים להקמת ממשלה, אני רוצה לעדכן בכמה דברים. "כבר אמרתי לא פעם, שבעת הזו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, אני מייחל להקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. למעשה, לשם כך שתי המפלגות הגדולות לא זקוקות לאף מפלגה אחרת. יחד יש להן 64 מנדטים. למען הסר ספק, אני סבור ש"ישראל ביתנו" צריכה להיות חלק ממשלה כזאת, אבל בשום תנאי ובשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!