לא רוצים משטרה

הרשימה המשותפת תחרים את השבעת הכנסת

תמונה – לשכת ח"כ אחמד טיבי
במחאה על מקרי הרצח והחיסולים במגזר הערבי, הודיעו היום חברי הרשימה המשותפת כי יחרימו את טקס השבעת הכנסת האמור להתקיים מחר (חמישי) - מחר שביתה כללית בכל המגזר הערבי - מבזק

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה כתב: "עשרות האנשים שנרצחו מתחילת השנה הם לא רק קורבנות של הפשיעה האלימה, הם גם קורבנותיה של אדישות הממשלה ורשויות האכיפה. לא יתכן שנמשיך לקבור את ילדינו בזמן ששאר חברי הכנסת יצטלמו בחגיגיות במליאה. אנחנו נצטרף לציבור שלנו במחאות ברחבי הארץ."

ח"כ אחמד טיבי צייץ בטוויטר: "מחר 13 חברי הכנסת של הרשימה המדותפת (טעות במקור) לא ישתתפו בישיבת הכנסת הטקסית להשבעה כחלק מהשביתה הכללית עליה הכריזה ועדת המעקב כמחאה על גל הרציחות ביישובים הערביים ואוזלת יד המשטרה.מערב פרוע ונשק משתולל."

בשבוע שעבר הפגינו מאות מתושבי אום אל פחם וחסמו כבישים באזור אום אל-פחם בדרישה לסגור את תחנת המשטרה בעיר, זאת על רקע גל הרציחות האחרון במגזר הערבי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.