אלימות נגד אלימות

איימן עודה בסרטון מסית: "יא ארדן יא כלב"

תמונה – דוברות הרשימה המשותפת
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, פרסום בחשבון הטוויטר שלו סרטון מההפגנה של המגזר הערבי וחסימות הכבישים באזור אום אל פאחם, בהפגנה נשמעו קריאות נגד השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומשטרת ישראל, "ארדן יכלב, פלסטיני לא מפחד" - וגם: סמוטריץ ועודה בקרב ציוצים גזעניים? - צפו

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה פרסם סרטון מסית נגד השר לביטחון פנים גלעד ארדן ומשטרת ישראל, המפגינים נשאו דגלים שחורים, וחסמו כבישים באיזור, הם קראו קריאות " יא ארדן יא כלב, דם ילדינו אינו זול, פלסטיני לא מפחד והמשטרה היא אם (מקור) הטרור"

ח"כ יאיר לפיד צייץ וגיבה את המפגינים: "הזעקה של אזרחי ישראל הערבים אמיתית וראויה ליחס. האלימות לא יכולה להימשך. מותר וצריך להגיד להם, ״קחו גם אתם אחריות. אל תאשימו רק את המדינה. יש גם לכם עבודה לעשות. בחינוך, באחריות הורית, בסיוע למשטרה״. אבל גם למדינה יש אחריות. בתקציבים. בשיטור ואכיפה. בחיזוק הרשויות המקומיות."

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' צייץ הבוקר סרטון ישן וכתב: "מזל שהח"כים הערבים החרימו אתמול את ישיבת הפתיחה של הכנסת. הם עוד היו יורים שם כהבעת שמחה/עצב/מחאה/סתם מתוך הרגל (ואז כמובן היו מאשימים את המשטרה…)."

ח"כ איימן עודה הגיב לו: "מופתע שהגזען לא התיישב לנו בכסאות וטען שאלוהים הבטיח לו שהם שלו."
סמוטריץ

שר התחבורה סמוטריץ' הגיב גם הוא בחזרה ליו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה: "פשוט פחדתי למצוא שם אקדח בלתי חוקי מתחת לכיסא כדי שתוכלו להאשים גם את משמר הכנסת ולא רק את משטרת ישראל. ואם כבר העלית את זה אז כן – הקב"ה אכן הבטיח לנו את כל ארץ ישראל, הבטיח וקיים. אנחנו פשוט מכניסי האורחים הגדולים בעולם עוד מאז אברהם אבינו ולכן אתם עדיין כאן. לפחות בינתיים."

סמוטריץ

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.