חזר להכרה

הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו

תמונה – באדיבות המשפחה
הבוקר הותר לפרסום כי אלירן מלול בן 34, הוא החשוד ברצח אישתו מיכל סלה ז"ל, במושב מוצא עלית בשבוע שעבר. הוא עבד עם נוער בסיכון. ככל הנראה מדובר ברצח ולא בהתאבדות כפולה - מבזק

הבוקר הותר לפרסום כי אלירן מלול הוא החשוד ברצח אישתו מיכל סלה, במושב מוצא המסוך לירושלים. כזכור, הוא ניסה להתאבד לאחר הרצח ומסר את התינוקת בת 8 חודשים לידי השכנים כשהוא מדמם מדקירות.

הבוקר הוא חזר להכרה מלאה לאחר שנותח והיה מורדם ומונשם, מצבו מוגדר כעת קל ויציב. הוא ככל הנראה ייחקר כבר בשעות הקרובות במשטרה. הוא עבד במסגרת נוער בסיכון, שם הם הוכו המומים מהטרגדיה המזעזעת.

בגל"צ דווח: כי בניגוד לטענת הרוצח לשכנים לאחר הרצח כי הוא ואישתו ניסו להתאבד, ככל הנראה מדובר ברצח וודאי, בגלל ריבוי הדקירות וממצאים נוספים שהתגלו בזירה.

עוד דווח כי עשרות אימהות התנדבות לינוק חלב עבור התינוקת שמסרבת לאכול תחליף חלב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.