מזל טוב

צפו: פוטין חוגג יום הולדת 67 בסיביר

תמונה – הקרמלין
בצל המתיחות הגוברת במזרח התיכון, שוחח ראש הממשלה נתניהו עם נשיא רוסיה פוטין הנופש כעת בסיביר, ובירך אותו לרגל יום הולדתו ה-67 ועל איראן שמגבירה תעוזה - צפו בתיעוד שפרסם הקרמלין מחגיגות פוטין בסיביר

בצל המתיחות עם איראן ובמהלך יום הולדתו ה-67 של נשיא רוסיה פוטין, התקשר היום ראש הממשלה נתניהו לברך את פוטין לרגל יום הולדתו שחל היום. כמו כן, הנשיא פוטין בירך את ראש הממשלה לכבוד השנה החדשה וביקש להעביר את ברכתו לעם בישראל. – ״קיימתי שיחה חשובה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. אני נפגשתי איתו לפני כמה שבועות בנושאים שחשובים לביטחונה של מדינת ישראל וגם השיחה הזאת חשובה לביטחונה של מדינת ישראל. יש לנו אתגרים גדולים מסביבנו, אבל אנחנו גם נהנים משיתוף פעולה ותיאומים חשובים אל מול רוסיה, והדבר הזה קריטי עבורנו ואנחנו נמשיך לעסוק בזה".

את חגיגות יום הולדת שלו, אוהב נשיא רוסיה פוטין להעביר עם מקורביו ובני משפחתו, בטיפוס בחיק הטבע, לצוד חיות, רכבי שטח, דהירה על סוסים. בקיצור כל מה שאתם אוהבים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.