שוב חקירות

דיווח: חקירה חדשה נגד שרה נתניהו?

שוב מסתבכת: העיתונאי אביעד גליקמן חושף כי בכירים בפרקליטות ביקשו חוות דעת מהמשטרה האם לפתוח בחקירה פלילית נגד שרה נתניהו בעקבות עדויות חדשות שהגיעו למשטרה - יאיר נתניהו: "לא מצליח לחשוב על יצור עלוב יותר על פני האדמה מאביעד גליקמן. גם התולעים שנמצאות בפסולת של חיות, נראות נשגבות ומכובדות לעומתו." - חדשות

העיתונאי אביעד גליקמן בפרסום ראשון בחדשות 13: הפרקליטות ביקשה חוות דעת דעת מהמשטרה, האם לפתוח בחקירה פלילית נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, בעקבות עדויות ומסמכים חדשים שהועברו למשטרה על הנעשה במעון ראש הממשלה.

שרה נתניהו בהשקה היוקרתית של ניר ברקת לספרו החדש

שמעון ריקלין תקף וצייץ: "אחרי כל השנים הללו. מותר כבר להגיד שכל העיסוק בשרה נתניהו הוא אובססיה וגובל במחלת נפש? די כבר. מיצינו"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה תקף בחריפות את גליקמן: "לא מצליח לחשוב על יצור עלוב יותר על פני האדמה מאביעד גליקמן. גם התולעים שנמצאות בפסולת של חיות, נראות נשגבות ומכובדות לעומתו."

העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר התייחס לחופשה של ליאת בן ארי: "אני נמנה על אלה המקווים כי נתניהו ייצא נקי מכל ההליכים. אבל יחד עם זאת, החיטוט הבלתי נלאה בחייה הפרטיים של ליאת בן ארי (כרגע בחופשה) הוא בעיני מכוער. אפילו ראשי ממשלה יוצאים לחופשות – מעטות מדי! – ובהן אינם גורמים כל נזק למדינה. להפך, אולי מביאים תועלת בימי חופשותיהם."

יאיר נתניהו הגיב לו: "החיטוט בחייה הפרטיים?! הייתי משלם מליארד דולר בשביל ש״יחטטו״ כך בחיי וחיי משפחתי מאז שאני ילד בגן ועד היום. יאללה מסכנה. אני עוד שנייה בוכה. ואני אגלה לך סקופ. אבא שלי לא היה בחופשה בחול מאז שנבחר ב2009. הוא עובד בשבתות, ב3 בלילה ואפילו ביום כיפור."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.