הקטל בכבישים

אסון: ילדה בת 12 ואמה בהריון נהרגו בתאונה

פורסמו שמותיהם של ההרוגות בתאונה הקשה בכביש 6 - הילדה בת 12 ענת רוזנברג ז"ל נהרגה יחד עם אימה, אירנה דובינסקי ז"ל שהייתה בהריון מתקדם - עוד דווח כי הרופאים הצליחו ליילד את העובר והוא מאושפז בטיפול נמרץ והרופאים נלחמים על חייו - שמונה בני אדם נוספים נפצעו במצב בינוני - חדשות

מחקירה ראשונית עולה כי המכונית שבה נסעו פגעה במעקה בטיחות שבצד הכביש והתנגשה ברכב מסחרי בו היו 5 בני משפחה שנפצעו גם הם והועברו לטיפול בבית החולים.

פרופ' אמיתי זיו, מנהל בית החולים השיקומי בשיבא אמר: "האם הגיעה במצב של מוות קליני, ותוך כדי עיסויים וההחייאה מיילדים את היילוד. בסוף החייאה ממושכת, חסר לו דופק ונשימה, אבל מצבו אנוש ואנחנו נאבקים על חייו. בנוסף לאם וליילוד, מגיע מאותה משפחה האבא במצב קל ובת נוספת שמצבה קל והיא תתאשפז לבירור והשגחה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.