מזעזע

דיווח: פעוטה שעברה התעללות מתה

תמונה – Pixabay אלוסטרציה
התינוקת בת השנה מאשקלון שאושפזה בעקבות התעללות קשה מתה מפצעיה בבית החולים - גופשטיין: "להעמיד אותה לדין באשמת הריגה" - חדשות

מתה מפצעיה התינוקת בת 8 חודשים מאשקלון, שעברה התעללות על פי החשד על ידי בן זוגה של האם בחודשים האחרונים, זיאד אל-עביד (שב"ח מחברון) שאינו אבי הפעוטה. מעצרו הוארך אמש בחמישה ימים.

לפי הדיווחים: האם השאירה את הפעוטה להשגחה בידי בן זוגה הפלסטיני בביתם שבאשקלון, ויצאה מהעיר למספר שעות ככל הנראה לפגישה משפחתית. לאחר התקרית ניסה החשוד להימלט ואותר בדרכו לחברון ונעצר. חוקרי המשטרה חושדים כי החשוד הפלסטיני כעס על האם שיצאה ופגע בפעוטה הקטנה שמתה הבוקר מפצעיה בבית החולים.

יו"ר ארגון להב"ה בנצי גופשטיין קורא הבוקר להשאיר את האמא מאשקלון במעצר ולהעמיד אותה לדין באשמת הריגה: "מי שמצאה לה בן זוג בדואי מהפזורה הביאה איתו ילדה יהודיה ולא הסתפקה בזה אלא המשיכה לצאת עם ערבי מחברון, וכאשר יצאה לבלות השאירה את התינוקת בידיו הלא נאמנות של ערבי מחברון היא רוצחת לכל דבר, על בית המשפט לדאוג שהיא לא תראה אור יום. אני קורא לשאר הבנות ששוגות בחלומות ועדיין יוצאות עם האויב עזבו אותם עכשיו".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.