סערת ברלנד

צפו: האלמן אסף וידרה מגיב לתחקיר המזעזע

תמונה – יוטיוב
לאחר שידור התחקיר הקשה של העיתונאית אראלה שטרנבוך בערוץ 13, האלמן אסף וידרה מגיב על ההאשמות בסרטון ערוך שפורסם ברשת - אמש: גבר חרדי הותקף באלימות קשה לאחר שכתב ברשת נגד הרב ברלנד וחסידיו - צפו

אמש: גבר חרדי הותקף באלימות קשה כשעבר ברחוב החומה השלישי שם מתגוררים חסידי הרב, זאת לאחר שכתב לכאורה נגד הרב ברלנד ברשתות החברתיות

העיתונאית אראלה שטרנבוך צייצה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה: "אם מישהו תהה למה מלווה אותי מאבטח. תכירו את ל׳ שבסך הכל צייץ על התחקיר של ברלנד וכעת מאושפז בהר הצופים."

כיממה לאחר שידור התחקיר הקשה של העיתונאית אראלה שטרנבוך בערוץ 13, האלמן אסף וידרה, מחסידי הרב ברלנד מגיב על ההאשמות של חמותו לשעבר, שחשפה את הפרשה ואף העבירה חומרים מצולמים לתקשורת.

בסרטון נראים האלמן אסף וידרה, וחסיד ברלנד בשם שוורץ שתקף את אם המנוחה ז"ל שחשפה את הפרשה הטרגית: "מתברר שההחלטה לקצר את החיים של אדל ז"ל לא הייתה בידיים של הרב ברלנד, זה היה דווקא בידיים של אמא שלה שהיא פה הרוצחת במקרה הזה"

בסרטון שפורסם אומר אסף: "כשאני ניסיתי למכור קרקע בראשון לציון ולא הצלחתי להשיג הלוואה, זה היה הרבה לפני שאישתי קיבלה את המחלה, לא הצלחתי להשיג הלוואה והמצב התחיל להיות בעייתי מבחינת תזונה. הרב אמר לי שהכסף יגיע תדבר איתי. הכסף הגיע, באתי לרב, הרב אמר לי תעביר לי את הכסף כהלוואה, אני אשמור לך על זה. בסדר".

עוד תקף שוורץ את אם המנוחה: "הכתבה מנסה להציג את הרב ברלנד כסחטן כספים ואותנו ככת, ומנסה לעורר את השיפוט של חברינו אסף וידרה ששירת במגלן ונתן מעצמו למדינת ישראל. זה שקר מסולף שהתקשורת הישראלית משתפת בשמחה"
https://www.facebook.com/channel13israel/videos/2508951196096922/?t=2

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.