אסון

דיווח: נערה בת 17 אותרה ללא רוח חיים

תמונה – דוברות המשטרה
נערה בת 17 מירושלים אותרה אמש בדירה בבית צפפה כשהיא מחוסרת הכרה, חובשים ופארמדיקים של מד״א נאלצו לקבוע את מותה במקום. נעצר גבר תושב בית צפפה בחשד לגרימת מותה לאחר שהשניים צרכו סמים קוקאין וקריסטל - מבזק

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בנערה חרדית בת 17, בשם מרים פרץ, שנערכו אחריה חיפושים בימים האחרונים באיזור ירושלים. גופתה הועברה הבוקר לניתוח לאחר המוות במכון לרפואה המשפטית באבו כביר.

חוקרי המשטרה עצרו במהלך הלילה גבר שבביתו אותרה הצעירה ללא רוח חיים, בחשד לשידול קטינה לשימוש בסמים.

יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטיין הגיב בטוויטר: "לפני חודשיים, בתחילת חודש אלול, הרב אריה מהארגון שלנו, להב"ה, נפגש איתה, ישב אצלה בבית, והתחנן אליה תעזבי אותם ונעזור לך, שלא תגמרי כמו תהילה אלבז הי"ד, היא הביטה בו בעינים ואמרה: "אני לא מעונינת אני מסתדרת, אל תתערבו לי בחיים". הבוקר מצאו את הגופה שלה. הי"ד, בת 17. ת.נ.צ.ב.ה". כתב גופשטיין ברשת הטוויטר

https://twitter.com/kahane_zadak/status/1187679757850284034?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!