האזינו

עמית סגל: נתניהו היחיד שנאבק בנוני מוזס

תמונה – ערוץ הכנסת
פרשן חדשות 12 עמית סגל, בראיון לינון מגל ברדיו 103 על הקלטות נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס שנחשפו אמש בתוכנית המקור בערוץ 13 - הצביעו בסקר

עמית סגל: "אי אפשר להתכחש לעובדה שלאורך 20 שנה, האדם היחיד במדינת ישראל שנאבק בנוני מוזס, האדם היחיד במדינת ישראל שלא התבייש להגיד שהוא מצביע נגד החוק שלו,האדם שפיזר את הכנסת לאחר הדבר הזה, הוא בנימין נתניהו"

ינון מגל וחיים לוינסון בשידור: הקלטות נתניהו מוזס נחשפו – ראיון עם עמית סגל וברוך קרא | מדוע הותקף עיתונאי 'ישראל היום' דניאל סירוטי? | והאם תאוריית ההתחממות הגלובלית היא פייק ניוז?

Posted by ‎רדיו 103FM‎ on Sunday, October 27, 2019

כתב ידיעות אחרונות לשעבר עקיבא נוביק צייץ בטוויטר: "כשמוזס מודה שוב ושוב בהקלטה שהוא השחית את דפי ידיעות אחרונות, ההכרזות של כתבים ש״מעולם לא התערבו לי בטקסטים״ הן בדיחה עצובה"

כזכור, אמש חשף העיתונאי רביב קרוקר את הקלטות ראש הממשלה נתניהו ומו"ל העיתון ידיעות אחרונות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.