חקירה באזהרה

דיווח: מקורבי נתניהו נחקרו במשטרה

תמונה – twitter
יונתן אוריך ועופר גולן, שניהלו את קמפיין הליכוד בבחירות האחרונות, נחקרו במשטרה והפלאפונים שלהם נלקחו, בחשד ששלחו רכב 'נ נח' שהשמיע תעמולה נגד עד המדינה שלמה פילבר מחוץ לביתו - נתניהו: "שערורייה" - חדשות

מקור בלשכת ראש הממשלה אמר לכאן חדשות: "חקירת המקורבים היא רעידת אדמה של ממש, וניסיון לחבל בעבודתו של ראש הממשלה." לפי החשד במשטרה, מנהלי קמפיין הליכוד עופר גולן ויונתן אוריך, שלחו לכאורה רכב של "נ נח" שהשמיע תעמולה מחוץ לביתו של שלמה פילבר, עד המדינה נגד נתניהו בפרשת 4000 במהלך קמפיין הבחירות האחרונות.

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר בתגובה לחקירה: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של רה"מ בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של רה"מ להיאבק בדעת הקהל מול שטפון ההדלפות הבלתי פוסק באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה"

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ בזעם: "שנים של הצקות אלימות למנדלבליט ואיש לא נחקר על הטרדת היועץ. רמקולים ליד עד המדינה פילבר ושי ניצן מתפרע שוב. ״הטרדה של עד המדינה שלא סיפק את הסחורה שקיוו ממנו״. שוב ושוב מתברר שיש פה מערכת אכיפה סלקטיבית. אחת לאלו שמותר להם הכל. והשנייה נגד אלו שאסור להם לדבר. כרגיל. הימין פראייר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.