יתבע?

דיווח: אמנון אברומוביץ' שוקל לתבוע את יאיר נתניהו

תמונה – tritter
כתב 'הצינור' בר שימור חושף, כי הפרשן אמנון אברומוביץ' שוקל להגיש תביעה דיבה נגד בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, בעקבות פוסט ששיתף בפייסבוק על עברו הצבאי של אמנון אברמוביץ׳ - אברומביץ' בתגובה: "מדובר במעשה תועבה" - חדשות

מגיש הצינור גיא לרר צייץ: "אני ממעט לצייץ על משפחת ראש הממשלה, אבל גם בים הסחי משני הצדדים נחצה היום קו אדום על ידי יאיר נתניהו. לפני שעות הוא שיתף כתבה מלאת רפש על נסיבות פציעתו של אמנון אברמוביץ'. ה"גילוי" בכתבה הוא חבר לצוות של אברמוביץ' שמספר דברים שקשה לחזור עליהם. הרמנו לאיש טלפון. "אברמוביץ גיבור. מגיעים לו עשרה צל"שים", הוא אומר. אין לו מושג מאיפה הגיעו העלילות. זה הזמן להזכיר שאייבי בנימין נתבע והפסיד בצדק ליאיר נתניהו על שיתוף שקרי בלבד. מאמין שליאיר נתניהו אין כוונות עד כדי כך רעות. מקווה ומאמין שהוא יתנצל ומהר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.