סתימת פיות?

פרופ' קידר מאיים בהתפטרות "תחפשו מרצה"

תמונה – מתוך הוידאו
רקטור אוניברסיטת בר-אילן זימנה את פרופ' קידר לוועדת משמעת, לאחר שציטט בהפגנת הימין מחקר שטוען שיגאל עמיר לא רצח את רבין - פרופ' קידר בתגובה ל'כאן': "אם האוניברסיטה תזמן אותי לוועדת משמעת – אגיש מכתב התפטרות באותו רגע - עמית סגל: "מישהו שם איבד את הצפון" - ח"כ זנדברג: "השעייתו וזימונו לועדת משמעת באונ׳ בר אילן מופרכת ומיותרת" - חדשות

ח"כ תמר זנדברג ממרצ יצא נגד כוונת האוניברסיטה להזמין את פרופ' קידר לשימוע: "נאום פרופ׳ קידר הזוי, מטורלל ומעיד דברים חמורים ומדאיגים על הלך רוח קונספירטיבי במחנה פוליטי שמאמץ אותו ולא ממש מתנער מהדברים. עם זאת, השעייתו וזימונו לועדת משמעת באונ׳ בר אילן מופרכת ומיותרת. למוסד אקדמי אין סמכות ואין זכות להטיל צנזורה על התבטאויות מרצים, בטח מחוץ לכתלי הכיתה"

הפרשן עמית סגל כתב: "באיזו זכות אוניברסיטת בר אילן מזמנת את מרדכי קידר לוועדת משמעת? חל איסור לדבר שטויות?"

בעקבות הזמנתו לוועדת משמעת של האוניברסיטה, האגודה לזכויות האזרח דורשת לבטל את השימוע: "פנינו לאוניברסיטת בר אילן כדי שתבטל את הזימון של ד"ר מרדכי קידר לשימוע. תיאוריית הקונספירציה שלו אמנם תמוהה ופסולה, אולם לא נאמרה במסגרת אקדמית וזימונו לשימוע מהווה פגיעה בחופש הביטוי ובחופש האקדמי". עוד דווח, כי בעקבות התבטאותו של ד"ר קידר, החליטו באוניברסיטת בר אילן לבטל את נסיעתו לדרום אמריקה.

כזכור, בהפגנת הימין אמש בפתח תקווה אמר פרופסור מרדכי קידר מרצה באוניברסיטת בר אילן, כי "מי שרצח את רבין היה אדם שראשי התיבות של שמו הם י.ר ומי שעמד מאחורי העניין זה פוליטיקאי מוביל שרצה לחסל את יצחק רבין כי הוא ניסה לצאת מהסכמי אוסלו"

https://twitter.com/EldadYaniv/status/1189491559202545664?s=20

ראש הממשלה נתניהו מיהר להתנער מהדברים ומסר: "ראש הממשלה נתניהו מגנה את דברי ההבל ביחס ליגאל אמיר, רוצחו של יצחק רבין ז״ל" –

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.