ממשלת מיעוט?

תמונה: גנץ נפגש עם טיבי ועודה למו"מ

תמונה – אופק אבשלום
הסתיימה פגישתם של יו"ר כחול לבן בני גנץ עם יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה וח"כ אחמד טיבי בכפר המכבייה - בהודעה משותפת שנמסרה לאחר מכן נאמר: "הפגישה התקיימה באווירה טובה ועניינית" - פוליטי

יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה מסר לאחר הפגישה: "‏במהלך הפגישה דנו בנושאים הבוערים בחברה הערבית בנוסף לאינטרסים המשותפים לכלל אזרחי המדינה. אנחנו נשארים נאמנים לערכי השלום והשוויון וכמו תמיד מברכים על ההיסטריה של הליכוד"

לאחר פגישתם נמסר בהודעה משותפת: "הפגישה התקיימה באווירה טובה ועניינית ונידונו בה הסוגיות השונות החשובות לחברה הערבית בדגש על הסוגיות האזרחיות שגנץ הבהיר כי טיפול בהן אינו תלוי בדבר."

הבוקר אמר ליברמן בראיון לרשת ב', כי "הרשימה המשותפת זה גיס חמישי. יש שם מחבלים.יש רק אופציה אחת- אחדות", אמר ליברמן וקבר את הסיכוי שיצטרף לממשלת מיעוט.

גם ח"כ סולימאן דחתה את אפשרות שיתמכו בממשלת הגנרלים לדבריה, "תמיכה בממשלת גנרלים שפניה מועדות להמשך הכיבוש – היא שרץ שלא נכשיר"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.