האלימות במגזר הערבי

הרשימה המשותפת הכריזה על שביתת רעב

תמונה – הרשימה המשותפת
יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה מצטרף לשביתת רעב באוהל המחאה מול משרדי ראש הממשלה בירושלים: "אצטרף לשביתת הרעב במשך שלושה ימים מול קריית הממשלה. כי אסור לחכות לקורבן הבא. אסור לשחק עם החיים של הילדים שלנו. אסור לקבל תירוצים כשמדובר בחיי אדם" - צפו אנחנו דורשים החלטת ממשלה ויישום תוכנית מערכתית למיגור האלימות."

במסיבת עיתונאים במאהל המחאה שהוקם הבוקר מול משרד ראש הממשלה. הנהגת הציבור הערבי פתחה בשביתת רעב בת שלושה ימים במחאה על אוזלת היד מצד המשטרה והממשלה בטיפול בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית.

في الخيمة . امام مكتب رئيس الوزراء والاحتجاج عبر اضراب عن الطعام للقيادات العربية ..

Posted by ‎Ahmad Tibi احمد طيبي‎ on Sunday, November 3, 2019

הפשיעה והאלימות גבו את חייהם של 1395 אזרחים ואזרחיות מתחילת שנת 2000 ו-79 אזרחים ואזרחיות מתחילת השנה. אוהל מחאה זה בא לזעוק את זעקתם של האזרחים הערבים בדרישה להכריז על מצב חירום ותוכנית ממשלתית מפורטת שתכלול החלטה ממשלתית למאבק באלימות ובפשיעה ולהקצות את המשאבים הדרושים לכך ולאסוף את הנשק ולמנוע את זרימתו ליישובים הערבים, עם לוח זמנים ברור ומזורז.

ח"כ לשעבר מוחמד ברכה אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו כאן כדי להטיל את האחריות על הפשיעה המשתוללת ברחובותינו על ראש הממשלה והממשלה. הנשק מגיע מהצבא וחסינות הפושעים מגיעה מהמשטרה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.