"כנפי ציון"

צפו: מטוס "כנפי ציון" ממריא לראשונה

תמונה – אלון רון/התעשייה האווירית
לאחר כשלוש שנים: "כנפי ציון" זה השם שקיבל מטוס ראש הממשלה ונשיא המדינה שהמריא הבוקר לטיסת מבחן שתיארך מספר שעות. במטוס הנשיאותי: חדר מנוחה לראש הממשלה, חדר עיתונאים וחדר ישיבות - צפו

רשת הקשר, טיסת מבחן מטוס ראשי המדינה.

מטוס ראשי המדינה בעת ההמראה לטיסת המבחן הראשונה. קולות מערכת הקשר בעת ההמראה. יוסי מלמד, סמנכל תעשייה אווירית ומנהל חטיבת תעופה.

Posted by ‎התעשייה האווירית לישראל‎ on Sunday, 3 November 2019

המטוס יכול לטוס בטיסה רציפה ללא צורך בנחיתות ביניים עד לסין ויפן במזרח וארה"ב או ברזיל במערב ובתוכו מערכות קשר מתוחכמות ומוצפנות המאפשרות קשר רציף, מאובטח ומוצפן לראשי המדינה עם מדינת ישראל או מדינות אחרות. בנוסף, עונה המטוס על כל דרישות הביטחון והבטיחות המורכבות, המוכתבות מאופי משימתו.

ב'כלכליסט' דווח, כי הממשלה הקצתה לרכישה ותפעול המטוס למשך 5 שנים הבאות, יעלה כ-729 מיליון שקל. המטוס בן 20 שנה נקנה מאוסטרליה, חודש והוסב בתעשייה האווירית עם כל השכלולים למטוס "האירפורס 1" הישראלי הראשון.

כזכור, ח"כ יאיר לפיד הבטיח בעבר, "באנו לשנות, אני אמכור את המטוס הטיפשי הזה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!