סערת הצביעות

הרב פירר ביטל את ערב ההתרמה

תמונה – תאגיד השידור כאן 11
בעקבות סערת הנשים הפמיניסטיות, יו"ר ארגון עזרא ומרפא של הרב פירר הודיע על ביטול ערב ההתרמה לארגון - המכתב המלא

כזכור, היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, יהודה וינשטיין, שיגר מכתב תמיכה ליו"ר 'עזרה למרפא' הרב אלימלך פירר: "אני מכיר את הרב פירר זה כ-30 שנה ועוקב אחר פעילותו הבכורה באדיקות רבה. אני עצמי העברתי במשך השנים מאות מקרים לטיפולו של הרב פירר".עוד כתב ויינשטיין: "השתתפתי בכל אותם אירועים שנעשו לכבודו של הרב פירר במשך השנים. מקבלי פניו של הרב היו נשים וגברים כאחד, כפי שאלה שנדרשו לסיועו ועצותיו הטובות היו נשים וגברים כאחד. אני סבור שאין מקום לברוא מאבק עקרוני במקום שזה איננו קיים וסופו של מי שנלחם בהדרה דמיונית שלא יילחם בהדרה אמיתית".

איילת שקד כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "הרב פירר הקים מפעל חסד מופתי של איש אחד. ״עזרה למרפא״ היא כל מה שחשבנו על חברת מופת. מתן עזרה לכל דורש הן בעצה טובה והן באספקת ציוד רפואי לכל אחד ואחת ללא הבדל דת גזע או מין. ערב ההתרמה שהיה אמור להיות מחווה לשלמה ארצי הפך לסערה תקשורתית בגלל מה שאוהבים בתקשורת לכנות הדרת נשים. אני אישה שאינה דתייה, חייה כל חיי בתל אביב ואינני רואה בעיה שבערב התרמה שעורך אדם חרדי יכובדו אמונתו ותפישת עולמו. לא מזמן התקיים מרוץ הנשים של תל אביב לא ראיתי שקמה צעקה על הדרת גברים.

עוד כתבה שקד: "כולנו חייבים להבין שהחברה הישראלית היא חברה מורכבת ואם לא נדע לכבד האחד את אורחותיו של האחר, החיים פה יהפכו בלתי אפשריים. אני משוכנעת שלא מדובר במקרה של הדרת נשים מהמרחב הציבורי אלא בנסיון לעורר ויכוח מיותר שכל מטרתו לעורר ריב ומדון. כולי תקווה שהמפעל המדהים שהקים הרב פירר יקיים את ערב ההתרמה שבסופו של דבר מטרתו היא סיוע חשוב לחולים וחולות ובני משפחותיהם. כל מי שנזקק פעם לעזרתו יודע על מה אני מדברת, ומי שלא נזקק, מאחלת לו שלא יזדקק."

גם הזמר עידן עמדי יצא בתמיכה ברב פירר: "כואב לי על האמנים שנפלו למלכודת הזאת שטמנו להם אנשים שידם קלה על גפרורי השנאה וכמובן שאם ירצו בי, אגיע בשמחה להופיע בהתנדבות מלאה ממש כמו שהרב עושה כל חייו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.