צו איסור פרסום

עמית סגל חושף: החקירה המפוקפקת של ניר חפץ

תמונה – עמית סגל
העיתונאי עמית סגל, חושף במהדורה המרכזית בחדשות 12, את העדויות הסותרות והלחצים הכבדים שהופעלו בחקירת המשטרה נגד יועץ נתניהו לשעבר ניר חפץ - משרד המשפטים מנע מעמית סגל לפרסם פרטים נוספים מהחקירה - אלדד יניב: "הפרסום שסגל הביא חייב להתפרסם מיד ובמלואו" - צפו

פרשן חדשות 12 חשף במהדורה המרכזית בחדשות 12, את העדויות הסותרות והלחצים הכבדים שהופעלו בחקירת המשטרה נגד יועץ נתניהו לשעבר ניר חפץ: הוא נשלח לתקופת מעצר מהארוכות בתולדות המדינה. החוקרים מנעו ממנו טיפול רפואי – במהלך החקירה מבצעים החוקרים מהלך חסר תקדים, שבמסגרתו מזומן לעדות אדם שאינו קשור כלל לחקירה ונשאל שאלות לא קשורות כדי לאיים על ניר חפץ.

פעיל השמאל אלדד יניב תקף ודרש: "אדם הגון ודמוקרט שמאמין שהאמת אבן ראשה – חייב לדרוש שמנדלבליט יאפשר לפרסם את הסיפור החזק *מאד* שעמית סגל הביא הערב למערכת ונאלץ לא לפרסמו מסיבות שלא ניתן לצייץ – בשל הוראות החוק. הפרסום שסגל הביא חייב להתפרסם מיד ובמלואו. גם אם יהיו לפרסום משמעויות מרחיקות לכת. אמת מנצחת פוזיציה."

https://twitter.com/EldadYaniv/status/1191449522611851264?s=20

עוד חשף עמית סגל בחשבון הטלגרם שלו: "פניתי ליועמ״ש לברר האם זכרונו של חפץ נלקח בחשבון ובעיקר – האם היועץ אישר את אמצעי החקירה חסר התקדים נגד חפץ. תגובתו: היועץ *לא אישר* את הפעולה, אין בכך כדי לאשר את קיומה. מה שמדהים בנוסף לתגובה הוא שבמקביל במשרד המשפטים נקטו צעדים למנוע את פרסום הפרטים, שאינני יכול לפרטם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.