הסערה הבאה

השר סמוטריץ': "נמצא היורש של יאיר מזהה תהליכים"

תמונה – דובר צה"ל
שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תוקף בחריפות את תא״ל דרור שלום, ראש חטיבת המחקר באמ״ן, שהשווה את הקונספירציות רצח רבין למכחישי שואה: "הכחשת המניעים לרצח רבין וזהות הרוצח, היא בבחינת מעשה בגידה בערכי הדמוקרטיה" - השר סמוטריץ: "אני קורא לתא"ל שלום לחזור בו מהדברים ולהתנצל באופן מיידי" - המכתב המלא

העיתונאי עקיבא נוביק חושף את המכתב החריף ששלח תא״ל דרור שלום, ראש חטיבת המחקר באמ״ן לחיילים ביום האזכרה לרצח רבין: "והנה כבר קמים אנשים חשוכים ומחשיכים. כן בדיוק כמו מכחישי השואה כבר מקדמים באופן נלוז אמירות הכחשה לרצח המתועב", כתב שלום לחייליו

עוד נכתב: "הכחשת המניעים לרצח רבין וזהות הרוצח, היא בבחינת מעשה בגידה בערכי הדמוקרטיה הקורא תיגר על יסודות החברה והמדינה"

השר סמווטריץ' הגיב לדברים בטוויטר: "נמצא היורש של יאיר מזהה תהליכים גולן בצה"ל… פשיטת הרגל הערכית של חלק מהקצינים הבכירים בצה"ל והקלות הבלתי נסבלת שבה הם פוגעים בזכר השואה מדאיגה מאוד. אני קורא לתא"ל שלום לחזור בו מהדברים ולהתנצל באופן מיידי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.