Grandpa Kitchen

הסבא שבישל ליתומים והפך לסנסציית יו טיוב הלך לעולמו

תמונה – יו טיוב
אחד מכוכבי היו טיוב הגדולים בכל הזמנים נפטר בשבוע שעבר והרשת מתאבלת. נראיינה רדי (Narayana Reddy) שנפטר בגיל 73, הקים ב-2017 את ערוץ היו טיוב "המטבח של סבא" (Grandpa Kitchen) בו הכין ביחד עם נכדיו מאכלים רבים עבור יתומים בהודו.

המתכונים המצולמים של רדי ז"ל סחפו מיליוני צופים מרחבי העולם שהתרגשו מהסבא שללא שום אמצעים מודרנים, הכין מאכלים חוצי יבשות, עבור מאות ואלפי יתומים.

את הערוץ הקים באוגוסט 2017 והחל לתעד מאכלים שהוא מכין ביחד עם בני משפחתו עבור יתומים. הערוץ משך למעלה מ-6 מיליון מנויים עם כמעט 700 אלף צפיות לסרטונים.

הערוץ של רדי שבר מוסכמות רבות בפלטפורמה של יו טיוב שעיקר להיטיה הם קליפים וסרטונים שטחיים, והפך לא רק לאחד הערוצים הפופולארים ביו טיוב, אלא גם לערכי שבהם, כזה שאינו דג את צפיות הגולשים באמצעות הומור או פרובוקציה, אלא באמצעות עשייה חיובית.

בסוף חודש אוקטובר וימים ספורים בטרם לכתו, שידר סבא רדי שידור חי אחרון בערוץ היו טיוב שלו שבדיעבד היה סרטון פרידה ממיליוני עוקביו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.