אלימות נגד שוטרים

תיעוד: שוטרים מותקפים בסלעים מלמעלה

תמונה – רץ ברשת
שוטרי משטרת ישראל עצרו 3 חשודים בגין תקיפת שוטרים על ידי זריקת בלוקים מהגג עת שהגיעו השוטרים לטפל באירוע של אלימות במשפחה

היום (9/11) לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל אודות אירוע של אלימות במשפחה בכפר נחף.

שוטרים הוזעקו למקום האירוע ומבירור ראשוני התגלה, כי האב , מתבצר בביתו, אוחז בסכין ומאיים לפגוע בעצמו. בנוסף התברר כי אחד הבנים עומד על הגג ומאיים כי אם מישהו יתקרב אליו הרי שהוא יפגע בעצמו ויקפוץ מהגג.

למקום האירוע הגיעו צוות משא ומתן (מו"מ) של משטרת ישראל וכוחות נוספים. במהלך הניסיון להניע את האב ממעשיו ולהניח את הסכין, השוטרים בתעוזה רבה ובמהירות במטרה להגן על חייו של האב, ביצעו שימוש בטייזר במטרה לנטרלו. לפתע, תוך כדי ניטרול האב הושלכו לעבר השוטרים בלוקים מהגג על ידי בנו של האב. אחד הבלוקים פגע בידו של השוטרים, אשר גרם לשבר בידו ולאישפוזו במרכז הרפואי לגליל בנהריה.

3 חשודים בגילאי 59 ,30, 32 נעצרו, נחקרו ויובאו במוצאי שבת לבית משפט השלום בחיפה לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

מהמשטרה נמסר בתגובה: שוטרי משטרת ישראל פועלים בנחישות תוך סיכון עצמי במטרה להציל חיים. משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע בשוטרים על רקע תפקידם ותפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אותם עבריינים

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.