שימו לב

נעה ורד: "תסתכלו עליי ותשמרו על עצמכם"

נעה ורד בת 25 נפצעה לפני כשבוע בתאונת קורקינט חשמלי בחוסר תשומת לב של שבריר שניה כשהיא ללא קסדה: "אני מבקשת מכל מי שקורא אותי לראות מה קרה לי ופשוט להמנע מלעלות על הקורקינטים החשמליים כי זה עולה בחיי אדם וגם אם כן אז רק באופן הכי בטוח שאפשר עם כל אמצעי ההגנה הנדרשים. תסתכלו עליי ותשמרו על עצמכם״ - בריאות
איכלוב

נעה ורד בת 25 סיימה לפני כשבוע את עבודתה בבר תל אביבי ויצאה לדרכה הביתה. השעה הייתה שלוש לפנות בוקר, היא עלתה על הקורקינט החשמלי שרכשה ורכבה לדרכה ברחובות העיר כשהיא ללא קסדה, אמצעי זיהוי או אורות.

בחוסר תשומת לב של שבריר שניה, היא פגעה במראה צדדית של מכונית חונה ועפה קדימה. עובד זר שבמקרה חלף במקום מצא אותה, כנראה רק אחרי חצי שעה, כשהיא מחוסרת הכרה ופניה בתוך שלולית דם מונחות מתחת לאגזוז של הרכב כשהיא שרועה מוטלת על אספלט הכביש. מיד הוא הזעיק אמבולנס שפינה אותה במצב קשה לבית החולים איכלוב.

ד״ר שמרית ארבל, רופאה בכירה ביחידה לכירורגיית פה פנים ולסתות הוזעקה מביתה להגיע דחוף לחדר הטראומה של בית החולים. האבחנה העיקרית: שבר חמור בלסת שעיוות את פניה. בנוסף, נפגעה נעה בגבה, ספגה חבלות קשות בכל חלקי גופה. ״קיבלתי נערה צעירה שחייה כמעט נהרסו בגלל נהיגה לא זהירה ואחראית בכלי שהוא מאוד מסוכן ולא יציב. היא עברה ניתוח חירום מורכב שעבר בהצלחה וכעת מתאוששת במחלקה עד ליציאתה לשיקום״ אמרה ד"ר ארבל.

ד״ר קלריאל ינקולוביץ סיפר, כי במהלך השנה טיפל צוות היחידה בלא פחות מ-120 חבלות פנים קשות של רוכבי קורקינטים ואופניים חשמליים. מעל למחצית מתוכם נדרשו להתערבות כירורגית החל בתפירה וכלה בתיקון שברים מרובים בלסתות, פרקי הלסת, עצמות הלחי, שחזור ארובת העין ועוד

נעה מבטיחה שלמדה את הלקח ויותר לא תעלה על קורקינט חשמלי: ״כבר נפלתי פעם אחת מקורקינט חשמלי אבל ספגתי מכות קלות בלבד ולמרות שהבטחתי לעצמי שלא אעלה עליו שנית, הזמן עשה את שלו ועליתי מחדש תוך שאני עושה את כל הטעויות האפשריות כמו אי חבישת קסדה, ללא אפוד זוהר ועוד. היה לי נס גדול ואני מודה לעובד זר שמצא אותי והזעיק עזרה ולצוות הרפואי שעבד מאוד קשה כדי לשקם לי את הפנים." הודתה נעה לצוות הרפואי.

עוד אמרה נעה: "אני מבקשת מכל מי שקורא אותי לראות מה קרה לי ופשוט להמנע מלעלות על הקורקינטים החשמליים כי זה עולה בחיי אדם וגם אם כן אז רק באופן הכי בטוח שאפשר עם כל אמצעי ההגנה הנדרשים. תסתכלו עליי ותשמרו על עצמכם״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.