זוכרים

ריבלין: "אל תאמינו לדברי ההבל של קולות שוליים, הזויים ומטורפים"

נשיא המדינה ריבלין בטקס האזכרה הממלכתי ללאה וליצחק רבין ז"ל בהר הרצל: "אל תאמינו לדברי ההבל של קולות שוליים, הזויים ומטורפים. אל תאמינו לאלה המדברים על פוסט-אמת, עובדות אלטרנטיביות, ותאוריות חלופיות. פוסט-אמת פירושה שקר ועובדה חלופית היא מרמה. אל תתפתו להאמין שהקולות הללו, הם הקולות המייצגים." - צפו

טקס האזכרה הממלכתי בהר הרצל ללאה וליצחק רבין ז"ל

טקס האזכרה הממלכתי לראש הממשלה ושר הבטחון יצחק רבין ז"ל, במלאות 24 שנים להירצחו. שידור חי מהר הרצל

Posted by ‎Reuven Ruvi Rivlin – ראובן רובי ריבלין‎ on Sunday, November 10, 2019

בנאום אמר ריבלין: "אל תאמינו לדברי ההבל של קולות שוליים, הזויים ומטורפים. אל תאמינו לאלה המדברים על פוסט-אמת, עובדות אלטרנטיביות, ותאוריות חלופיות. פוסט-אמת פירושה שקר ועובדה חלופית היא מרמה. אל תתפתו להאמין שהקולות הללו, הם הקולות המייצגים."

עוד אמר הנשיא: "אסור לנו להמשיך להשתמש ברצח כדי להשיג נקודות בדיון הפוליטי. אסור לנו להשתמש בטראומה, בכאב, כדי לנגח את האידיאולוגיה של המחנה היריב. אם לא נצליח לזכור יחד ולהתאבל יחד על הרצח הפוליטי הזה, על האלימות הפוליטית הזאת, אנה אנו באים? ישנו ציבור גדול שלא ידע את יצחק, ומבקש להתחבר לאדם, לאיש, למנהיג."

ריבלין הוסיף: "האם אנחנו רוצים לקבע את רצח יצחק רבין, בדברי הימים של האומה שלנו, כאירוע שפיצל בין ממלכת יהודה לישראל או כאירוע שגרם לנו להתעשת, להיזכר, איזה מחיר נורא יש לאיוולת של האלימות הפוליטית, ליוהרה? זהו לא יום להתקרבנות של אף אחד ושל אף קבוצה, זהו יום של לקיחת אחריות משותפת שמבוססת על זיכרון משותף – זיכרון הרצח וזיכרון התהום האורבת תחתיו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.