אזכרה פוליטית

גנץ: "כמה פעמים שמעתי שאישתי מסתובבת במחסומים"

תמונה – ערוץ הכנסת
ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה ליצחק רבין ז"ל בכנסת: "לא שמעתי מילה אחת של גינוי נגד מי שנעצר לאחר שאיים לרצוח אותי" - יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיב: "כמה פעמים שמעתי שאישתי מסתובבת במחסומים חוץ מלעצור שם ברכב שלי, זה לא קרה מעולם, ואנשים פה שיחזרו את השקר הזה כאילו שאין שום דבר מאחור" - צפו

ראש הממשלה נתניהו הגיב בכנסת למתקפה של יונתן בן ארצי, נכדו של יצחק רבין ז"ל: "מה שקרה כאן היום עבר את גבול הטעם הטוב של הממלכתיות, של חוש המידה. יום הזיכרון לרצח רבין הפך לישיבה פוליטית בוטה וחסרת מעצורים"

"לא שמעתי מילה אחת של גינוי נגד מי שנעצר לאחר שאיים לרצוח אותי"

ראש הממשלה לשעבר ושר הביטחון אהוד ברק צייץ: "צומת רעננה. זמן קצר לפני רצח רבין. נתניהו עם הגב אלינו, מאחורי עניבת חבל התליה עם הפנים לארון הקבורה. אפשר להבחין בשמו של רבין על הארון. היום בהר הרצל שמענו מנתניהו ש׳הוא לא הסית׳. האמת הפוכה. והוא מסית גם היום. מוגש כשירות לצעירים שבינינו. רק שתדעו"

ח"כ עמיר פרץ תקף את רה"מ נתניהו ואמר: "אתה נאחז בשררה בכל כוחך, והעם והמדינה משלמים מחיר יקר. ואני פונה אליך, אדוני ראש הממשלה: אל תאחז בקרנות המזבח! אל תהפוך את בלפור למצדה פוליטית"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!