ישראל מותקפת

דיווח: החייאה על בת 8 שאיבדה את ההכרה

תמונה – הבית שנפגע מרקטה בשדרות
החייאה מוצלחת על בת 8 שאיבדה את ההכרה לאחר האזעקה בחולון - פונתה במצב קשה לבית החולים וולפסון בעיר - דיווחים

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לסה"כ 29 בני אדם, בהם: נפגע אחד מרסיסים (גבר כבן 35, במועצה האזורית באר טוביה), 15 נפגעים כתוצאה מחבלות בדרך למרחב המוגן ו-13 נפגעי חרדה.

בנוסף, בשעה 08:04, בזמן האזעקות באזור גוש דן התקבלה במוקד 101 של מד"א במרחב איילון קריאה על ילדה בת 8 שאיבדה את הכרתה בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו טיפול רפואי מציל חיים וביצעו פעולות החייאה עד שחזר הדופק, ופינו את הילדה לבית החולים וולפסון במצב קשה ויציב כשהיא מורדמת ומונשמת.

שמואל משולם חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו השכנים כי הילדה איבדה את ההכרה והתמוטטה בחדר המדרגות כתוצאה מחרדה עקב שמיעת האזעקה. ביצענו בה החייאה מוצלחת בסיוע צוות ניידת טיפול נמרץ ומתן שוקים חשמליים מדפיברילטור. לאחר מכן היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.