מסר לנתניהו

גנץ: "לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים"

תמונה – כחול לבן
יו"ר כחול לבן בני גנץ פרסם הודעה בעקבות ההסלמה הביטחונית: " לפעולה זו לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים המתקיימים" - צפו

יו"ר כחול לבן בני גנץ פרסם הודעה בעקבות ההסלמה הביטחונית: "אזרחי ישראל, המחבל בהא אבו אל עטא שחוסל הלילה היה בן מוות. בדיוק כמו אחמד ג'עברי רמטכ"ל חמאס, בדיוק כמו כל טרוריסט שמוציא לפועל פעולות רצחניות כנגד אזרחי ישראל. למען ביטחון ישראל, הדרג המדיני והביטחוני צריכים לעיתים לקבל הכרעות קשות, תוך הערכת המחיר שיהיה להן. כזו הייתה ההחלטה על המבצע הלילה עליה עודכנתי מבעוד מועד. מדובר בהחלטה נכונה מבצעית ומדינית.

"אני מבקש להדגיש, כחול לבן בראשותי תשים תמיד את ביטחון האזרחים לפני הכל. לפעולה זו לא תהיה השפעה על התהליכים הפוליטיים המתקיימים. אני מבקש להביע את הערכתי לצה"ל ולגורמי הביטחון ולחזק את תושבי הדרום ואת כלל אזרחי ישראל וקורא לכולם להישמע להנחיות פיקוד העורף. הנחיות שיש בהן בכדי להציל חיים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.