כן או לא

נתניהו לליברמן: "תן לי תשובה ברורה"

תמונה – לשכת רה"מ
הלחץ לשיא: על רקע הדיווחים על אפשרות להקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, ראש הממשלה בנימין נתניהו בפנייה ישירה ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "מספיק עם המשחקים המסוכנים האלה. תן לי תשובה ברורה - כן, או לא?" - ח"כ עודה: "אחרי עשור של נתניהו מישהו מרגיש כאן יותר בטוח?" - צפו

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו בפנייה ישירה לאביגדור ליברמן: "אני בהחלט מאמין שאין שום סיבה ללכת לבחירות. אפשר להקים ממשלת אחדות לאומית. אבל לפני הפגישה שלי עם אביגדור ליברמן, אני רוצה לשאול אותו שאלה פשוטה ולקבל תשובה ברורה."

"איווט, האם אתה וסיעתך תצביעו נגד הקמת ממשלה שנשענת על תמיכתכם או הימנעותם של חברי הכנסת מהרשימה הערבית המשותפת, שאתה הגדרת אותם כ״גיס חמישי״. אני רוצה לדעת את האמת. אתה באמת מוכן לסכן את ביטחון ישראל ולהקים ממשלה שנשענת על אחמד טיבי ואיימן עודה? מספיק עם המשחקים המסוכנים האלה. תן לי תשובה ברורה – כן, או לא?"

יו"ר הרשימה המשותפת הגיב לפנייה של נתניהו לליברמן: "עזבו את ליברמן יש לי שאלה פשוטה אליכם: אחרי עשור של שלטון נתניהו, מישהו מרגיש יותר בטוח?"

ח"כ עופר שלח על האופציה לממשלת מיעוט: "אל מול האפשרות לבחירות חוזרות, עדיף לבדוק את כל האפשרויות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.