נזיפה לנתניהו

ריבלין: "אני מבקש להביע מחאה חריפה"

תמונה – מארק ניימן לע"מ)
נשיא המדינה ריבלין מגנה את המתקפה נגד הרשימה המשותפת: "יש לגנות בכל תוקף את הצגת כלל נבחרי הציבור הערביים כ"איום" קיומי על מדינת ישראל או כ'גיס חמישי' - יאיר נתניהו צייץ בתגובה: "טראמפ הוא הנשיא שלי", ושיתף ציוץ בו ריבלין מכונה "נשיא פלסטין" - ריקלין: "לעולם נשיא מדינת ישראל יהיה הנשיא שלי" - חדשות

העיתונאי שמעון ריקלין התייחס לפוסט של יאיר נתניהו "טראמפ הוא הנשיא שלי": "אני רותח הרבה פעמים על נשיא המדינה ריבלין. אתם כבר יודעים לבד את הסיבות וגם כתבתי על זה פה הרבה. אבל לעולם נשיא מדינת ישראל יהיה הנשיא שלי. ולא שום נשיא אחר,
גוי, טוב ככל שיהיה. כי אני קודם כל ישראלי", כתב ריקלין בטוויטר.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין עם ראש הממשלה ויו״ר מפלגת הליכוד בנימין נתניהו נפגשו לפגישת עדכון בבית הנשיא. הנשיא עודכן על ידי אורחיו בתמונת המצב הפוליטית ושב והדגיש כי הוא סבור שמדינת ישראל זקוקה לממשלת אחדות איתנה ורחבה ככל שניתן.

בנוסף ביקש הנשיא להביע מחאה חריפה כלפי הדברים הנשמעים בימים האחרונים כנגד חברי הכנסת הערבים והציבור הערבי: "אני מבקש להביע מחאה חריפה כלפי הדברים הנשמעים בימים האחרונים כנגד חברי הכנסת הערביים והציבור הערבי. אני סבור כי הקריאות הנשמעות מפעם לפעם ע"י הח"כים הערביים כלפי החברה הישראלית ובפרט כלפי חיילי צה״ל – חמורות, מזעזעות ובלתי מתקבלות על הדעת, ואני אומר את הדברים להם ישירות ובפומבי.

עם זאת, יש לגנות בכל תוקף את הצגת כלל נבחרי הציבור הערביים כ"איום" קיומי על מדינת ישראל או כ"גיס חמישי".
אנו החיים כריבוניים בארצנו, במדינת ישראל היהודית והדמוקרטית, חייבים להבטיח שוויון זכויות ושיח מכבד וענייני מול אזרחי ישראל כולם.

פסילת ציבורים שלמים הפכה תופעה שאינה מדלגת על אף חלק באוכלוסיה. שמעתי היום את דבריו של ידידי ח״כ הרב גפני שדיבר היום בועדת הכספים על השותפות רבת השנים עם חברי הכנסת הערבים. האמירות שנשמעות כלפי הציבור הערבי והחרדי וכלפי נציגיהם בכנסת, חותרות תחת עצם הלגיטימיות של ציבורים אלה במדינת ישראל, מעמיקות את הקרע הקיים ממילא ואני דורש מכל מי שמדינת ישראל יקרה לליבו, להפסיק אחת ולתמיד עם אמירות מכוערות אלה.

אסור להגיע למצב שתוצאות הבחירות יובילו לכך שקהילות נהדרות שהן בשר מבשרה של המדינה, יחושו שוב ושוב כי הלגיטימציה שלהן מחוללת." אמר הנשיא ריבלין לראש הממשלה נתניהו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.